Ara
Toplam kayıt 4, listelenen: 1-4
Sosyal Medya Reklamlarına Yönelik Tüketici Algıları İle E-Sadakat Arasındaki İlişkide Markaya Yönelik Tutumun Rolü
(2017)
Sosyal medyanın işletmeler tarafından reklam aracı olarak kullanılması, hem işletmelere hem de tüketicilere büyük kolaylıklar sağlamaktadır. Bu çalışmada da sosyal medya reklamlarına yönelik tüketici algıları ile e-sadakat ...
Firma Piyasa Değeri İçin Muhasebe ve Ekonomik Verilerin Analizi: Holding Firma Uygulaması
(2020)
Çalışmada firmaların piyasa değeri ile muhasebe ve makro ekonomik verilerarasındaki ilişki araştırılmaktadır. Bu ilişki tespiti için Borsa İstanbul’da işlem gören holdingfirmalar arasından Koç Holding A.Ş., Hacı Ömer Sabancı ...
Kırsal kalkınmada turizmin rolü ve İğneada'nın turizm potansiyeli
(2012)
Kırsal Turizm, bir çok özelliklerinden dolayı turizm türleri içinde çevre ve kültür ile en uyumlu, olumsuz etkileri en az olan bir turizm türüdür. Konaklamanın kırsal alanlarda ve çoğunlukla da kırsal yerleşmelerin mevcut ...
Structural breaks, financial globalization, and financial development: Evidence from Turkey
(Univ Islam Indonesia, 2022)
Purpose ? Mishkin's hypothesis suggests that globalization appears to be a vital factor in stimulating the development of the financial system. The study examines this hypothesis for the Turkish economy from 1970 to 2017. ...