Ara
Toplam kayıt 4, listelenen: 1-4
Sosyal Medya Reklamlarına Yönelik Tüketici Algıları İle E-Sadakat Arasındaki İlişkide Markaya Yönelik Tutumun Rolü
(2017)
Sosyal medyanın işletmeler tarafından reklam aracı olarak kullanılması, hem işletmelere hem de tüketicilere büyük kolaylıklar sağlamaktadır. Bu çalışmada da sosyal medya reklamlarına yönelik tüketici algıları ile e-sadakat ...
The Relationship Between Public, Private Sectors and Growth: the Case of Turkey
(Int Organization Center Acad Research, 2015)
The basic purpose of this study is to analyze relationship between investmen and gross domestic products. For this purpose, fistly public ivestment, private sector investment and growth will be looked at theoretically and ...
Congress Tourism in the Turkey and An Application Congress Hotel in Istanbul
(Int Organization Center Acad Research, 2015)
In this study, it is mentioned how much congress and meeting organizations in changing and developing in the tourism industry have an important role in both macro and micro basis is mentioned depending on the data presented ...
Kırsal kalkınmada turizmin rolü ve İğneada'nın turizm potansiyeli
(2012)
Kırsal Turizm, bir çok özelliklerinden dolayı turizm türleri içinde çevre ve kültür ile en uyumlu, olumsuz etkileri en az olan bir turizm türüdür. Konaklamanın kırsal alanlarda ve çoğunlukla da kırsal yerleşmelerin mevcut ...