Başlık için Şarköy Meslek Yüksekokulu Koleksiyonu listeleme
Toplam kayıt 17, listelenen: 15-17
-
Sosyal Medya Reklamlarına Yönelik Tüketici Algıları İle E-Sadakat Arasındaki İlişkide Markaya Yönelik Tutumun Rolü
(2017)Sosyal medyanın işletmeler tarafından reklam aracı olarak kullanılması, hem işletmelere hem de tüketicilere büyük kolaylıklar sağlamaktadır. Bu çalışmada da sosyal medya reklamlarına yönelik tüketici algıları ile e-sadakat ... -
Structural breaks, financial globalization, and financial development: Evidence from Turkey
(Univ Islam Indonesia, 2022)Purpose ? Mishkin's hypothesis suggests that globalization appears to be a vital factor in stimulating the development of the financial system. The study examines this hypothesis for the Turkish economy from 1970 to 2017. ... -
Türkiye'deki İl Kültür ve Turizm Müdürlüklerinin Facebook Sayfalarının İçerik Analiziyle İncelenmesi
(2016)Son yıllarda sosyal medya araçları hızlı bir şekilde gelişmiş ve milyonlarca insan tarafından kullanılmaya başlanmıştır. Bu da turizm paydaşlarının destinasyonlar ile ilgili reklam ve tanıtım faaliyetlerini bu araçlar ...