Ara
Toplam kayıt 4, listelenen: 1-4
Sosyal Medya Reklamlarına Yönelik Tüketici Algıları İle E-Sadakat Arasındaki İlişkide Markaya Yönelik Tutumun Rolü
(2017)
Sosyal medyanın işletmeler tarafından reklam aracı olarak kullanılması, hem işletmelere hem de tüketicilere büyük kolaylıklar sağlamaktadır. Bu çalışmada da sosyal medya reklamlarına yönelik tüketici algıları ile e-sadakat ...
Türkiye Ekonomisi Fiyat Katılıklarının Favar Modeli İle Analizi
(2018)
Fiyatların ve ücretlerin katı olduğuvarsayımı üzerine inşa edilmiş olanYeni Keynesyen iktisat teorisine görepara nötr değildir ve parasalgenişleme ekonomide reel sonuçlarüretir. Her ne kadar toplulaştırılmış veriler ...
Türkiye'de Üçüz Açık İle Ekonomik Büyüme Arasındaki İlişki
(2018)
Bu çalışmada üçüz açık ile ekonomik büyümearasındaki ilişki VAR analizi ile araştırılmıştır. Türkiyeiçin 1975-2016 dönemlerini kapsayan çalışmada yıllıkzaman serileri kullanılarak VAR modeli kurulmuştur.Çalışmada VAR ...
İnsan Kaynakları Bakış Açısından Yetenek Yönetimi: Bankacılık Sektörü Uygulama Örneği
(2015)
Günümüzde işletmeler, yetenek yönetiminin farkına vararak önemsemeye başlamışlardır. Bu çalışmada da, stratejik insan kaynakları bağlamında yetenek yönetimi-bankacılık sektörü ilişkisi ortaya çıkarılmaya çalışılmıştır. Bu ...