Ara
Toplam kayıt 3, listelenen: 1-3
E-PERAKENDECİLERİN BİLGİ YÖNETİMİ VE TÜKETİCİ ÇEVRİMİÇİ GÜVEN UNSURLARINA İLİŞKİN UYGULAMALARI: AMPİRİK BİR ÇALIŞMA
(2021)
Çalışmanın amacı, elektronik perakendecilerin bilgi yönetimi ve tüketici çevrimiçi güven unsurlarına ilişkin uygulamalarını tespit etmektir. Toplam perakende sektörü içerisinde elektronik perakendecilik en hızlı gelişen ...
The Effects of Materialism and Hedonic Shopping Value on the Impulse Buying Behavior: A Study on University Students in Turkey
(2021)
The purpose of this research is to determine the effects of materialism and hedonic shopping value onimpulse buying behavior and the effect of materialism on hedonic shopping value. The study sample wascomprised of students ...
DÜNDEN BUGÜNE MAKRO PAZARLAMANIN DEĞİŞİMİNİN TEORİK OLARAK İNCELENMESİ
(2022)
Makro pazarlama temelde pazarlama faaliyetlerinin topluma etkisi olduğu ve toplumun da pazarlama faaliyetlerini etkilediği düşüncesinden doğmuş olan bir yaklaşımdır. Kavrama yönelik literatürde fikir birliğine varılmış bir ...