Ara
Toplam kayıt 4, listelenen: 1-4
Türk fizik vakfı öğretmen eğitimi etkinlikleri: mesleki gelişme program modelini değerlendirme
(2010)
Bu çalışma; Türk Fizik Vakfı (TFV)- Araştırma Projesinin tamamlayıcı bir parçası olup, geliştirmekte olduğumuz öğretmen eğitimi modelini yapılandırmak, temel bileşenlerini geliştirmek ve modelin uygulamasını yaygınlaştırmak ...
Teknoloji Destekli Fizik Laboratuvarı Etkinliklerindeki Kısıtlar ve Engeller Konusunda Öğretmen Görüşlerinin Değerlendirilmesi
(2020)
Bu çalışmanın amacı, liselerdeki Fizik eğitiminde teknoloji destekli laboratuvar etkinliklerindeki kısıtlar veengeller konusunda öğretmen görüşlerinin belirlenmesidir. Araştırmanın katılımcısı 239 gönüllü Fiziköğretmenidir. ...
The evaluation of teachers' opinions about hands-on science experiments and the performed in-service training
(2010)
Bu araştırma; basit araç gereçlerle yapılan fen deneyleri konusunda öğretmenlerin görüşlerini belirlemek ve bu konuda hizmet içi eğitim seminerii/çalıştayı düzenleyerek etkinlik sonrasında öğretmenlerin bu konudaki ...
Öğretim Elemanlarının Bakış Açısından Gıda Teknikerliği Öğretiminin Durumu: Nitel Bir Analiz
(2018)
Çalışmanın amacı; Meslek Yüksekokullarındaki Gıda Teknikerliği öğretiminde karşılaşılan zorlukların ilgili programda ders vermekte olan öğretim elemanlarının bakış açısıyla ortaya konulması ve çözüm önerileri geliştirmektir. ...