Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorAltuğ, Nevin
dc.contributor.authorYürük Kayapınar, Pınar
dc.date.accessioned2022-05-11T14:15:33Z
dc.date.available2022-05-11T14:15:33Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.issn1302-3284
dc.identifier.issn1308-0911
dc.identifier.urihttps://app.trdizin.gov.tr/makale/TVRVd09UTXhNUT09
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.11776/5957
dc.description.abstractMobil telefon teknolojisindeki değişim ve mobil telefonların kullanımındaki hızlı artış, hem pazarlamacılar ve reklamcılar için, hem de araştırmacılar için tüketicilere ulaşmada yeni bir alan yaratmıştır. Bu nedenle, mobil telefonlar aracılığıyla yapılan pazarlama uygulamaları birçok araştırmaya konu olmuştur. Bu makale, “Tüketicilerin izinli reklamcılığı kabul edip etmedikleri, mobil reklamcılığın hangi türünü ya da türlerini benimsedikleri, mobil reklamların hangi içerik özelliklerinden daha çok etkilendikleri ve mobil reklamlara karşı nasıl bir tutum içinde olduklarını” ortaya koyan ilişkilerin literatürde yer alan teorik temellerini incelemekte ve ayrıca 2000-2011 yılları arasında gerçekleştirilmiş olan 44 ampirik araştırmanın bir özetini sunmaktadır.en_US
dc.description.abstractChanges in the mobile phone technology and the rapid increase in the use of mobile phones have created a new field both for marketers and advertisers as well as for researchers to reach consumers. Therefore, marketing applications made through mobile phones have become a subject for various researches. In this study, mobile marketing and advertising have been discussed. This paper investigates the theoretical base in the literature about the relations which display “whether the consumers approve the permitted advertising or not, which types of mobile advertising they adopt, which content specifications of mobile adverts affect them most and what kind of attitudes they develop against mobile adverts, besides that it presents a summary of 44 empirical studies which have been implemented between the years 2000-2011.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.title2000-2011 Yılları arasında tüketicilerin mobil reklamlara olan tutumlarını incelemeye yönelik yapılan araştırmalaren_US
dc.title.alternativeA review of empirical studies on examining the consumers' mobile advertising attitudes between 2000-2011en_US
dc.typearticleen_US
dc.relation.ispartofDokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisien_US
dc.departmentFakülteler, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümüen_US
dc.departmentMeslek Yüksekokulları, Saray Meslek Yüksekokulu, Dış Ticaret Bölümüen_US
dc.identifier.volume15en_US
dc.identifier.issue1en_US
dc.identifier.startpage11en_US
dc.identifier.endpage28en_US
dc.institutionauthorAltuğ, Nevin
dc.institutionauthorYürük Kayapınar, Pınar
dc.identifier.trdizinidTVRVd09UTXhNUT09en_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster