Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorÜnaldı, Mustafa
dc.date.accessioned2021-07-12T11:36:09Z
dc.date.available2021-07-12T11:36:09Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.11776/3933
dc.description.abstractSigortacılık sektörü, yıllar itibariyle gösterdiği büyüme ve gelişim ile ekonomi için lokomotif sektörlerden biri olmuştur. Sigortacılık sektörünün yegâne çıktısı olan sigorta poliçesinin somut bir yapıya sahip olmaması nedeniyle sigorta şirketleri, coğrafi kısıtlara yakalanmadan dünyanın her yerinde ürün satışı gerçekleştirebilmektedir. Ancak bu aşamada, şirketlerin fiilen tüm coğrafi noktalarda aynı güçte yer alması mümkün olmamaktadır. Bu sebeple sigorta şirketleri çok çeşitli hizmet dağıtım kanallarına başvurmakta ve bu kanallar sayesinde müşterilerine ulaşmaktadır. Günümüzde sigortacılık ürünlerinin pazarlanmasında en az şirketler kadar, yardımcı dağıtım kanalları da ön plana çıkmıştır. Hizmet sektöründe sigorta şirketlerinin yerel anlamda etkinliğini sürdürebilmesi ve farklılık yaratması için var olan dağıtım kanalları çalışmada önerilen dağıtım kanalı modeliyle geliştirilecek olup yeni dağıtım kanalı modeli özellikle Türkiye'de sigortacılık faaliyetinin istihdam yaratma imkanlarını arttırarak hizmet sektörü bu alanda sürdürülebilir ekonomik büyümeye katkı sağlayacaktır.en_US
dc.description.abstractInsurance sector has shown growth and development as of the years, and has been one of the locomotive for the economy sector. The insurance sector is the only output of insurance policy due to the lack of a concrete structure with insurance companies, is geographically restricted to the sale of products in all parts of the world without getting caught. However, at this stage, companies virtually all geographic points in the same power, it is impossible to take place. For this reason, insurance companies are applying a wide range of service delivery channels, and thanks to these channels reach their customers. Today, at least in the marketing of insurance products companies, distribution channels and help come to the fore. Insurance companies in the service sector and maintain the effectiveness of the local sense to study existing distribution channels will be developed in the proposed distribution channel model with new distribution channel model especially in Turkey insurance activities creating employment opportunities.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherNamık Kemal Üniversitesien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectSigortaen_US
dc.subjectAcenteen_US
dc.subjectHizmet dağıtımıen_US
dc.subjectDağıtım kanallarıen_US
dc.subjectİnsuranceen_US
dc.subjectAgenciesen_US
dc.subjectSevice deliveryen_US
dc.subjectDistribution channelsen_US
dc.titleSigorta şirketlerinin hizmet pazarlamasında kullandıkları dağıtım kanallarının geleceği üzerine bir değerlendirmeen_US
dc.title.alternativeAn valuation on the future of distribution channels used by insurance companies in service marketingen_US
dc.typemasterThesisen_US
dc.departmentEnstitüler, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Ana Bilim Dalıen_US
dc.relation.publicationcategoryTezen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster