Ara
Toplam kayıt 2, listelenen: 1-2
TÜKETİCİLERİN YENİLİKÇİLİK EĞİLİMLERİNİ ETKİLEYEN DAVRANIŞSAL VE KİŞİLİKSEL FAKTÖRLERİN İNCELENMESİ: GIDA ALIŞVERİŞLERİ ÜZERİNE BİR UYGULAMA
(Namık Kemal Üniversitesi,İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, 2015)
Yenilikçi tüketim anlayışı, ürünler ile ilgili bilgilerin takip edildiği rasyonel bir davranışı temsil etmektedir. Bu rasyonel tutum,dışa dönüklük, uyumluluk, sorumluluk, deneyime açıklık, nörotizm, etkileyicilik ve ...
PERAKENDE GİYİM MAĞAZALARINDA ÇALIŞAN SATIŞ TEMSİLCİLERİNİN MOTİVASYON ETKİLEYİCİLERİ ÜZERİNE NİTEL BİR ÇALIŞMA
(Namık Kemal Üniversitesi,İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, 2014)
Perakende mağazalar, soğuk satış olarak değerlendirilen önemli iletişim merkezleridir. Yüz yüze iletişimin gerçekleştirildiği ve firma imajının yansıtıldığı kritik ikna noktalarıdır. Bu nedenle, perakende mağazalarda çalışan ...