Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorKorucuk, Selçuk
dc.contributor.authorTatlı, Yasemin
dc.date.accessioned2017-07-04T07:52:27Z
dc.date.available2017-07-04T07:52:27Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.11776/1758
dc.description.abstractHizmet kalitesinin öneminin artması, değişen müşteri değeri ve tutumları, rekabet diğer sektörler de olduğu gibi eğitim sektörünü de etkilemiştir. Bu bağlamda lojistik bölümünde okuyan öğrencilerin de okullarından almış oldukları hizmetin kalitesinin önemini artırmıştır. Yine her ilde bir üniversite açılması ve sürdürülebilir üretim ve hizmet odaklı anlayış kavramları, üniversiteler arasındaki rekabeti artırmıştır. Bu kapsamda, üniversitelerde sunulan hizmetlerin tanımlanması, ölçülmesi ve değerlendirilmesi büyük önem taşır hale gelmiştir. Bu doğrultuda, saha araştırması yapmak için Doğu Anadolu ve Karadeniz bölgesinde üç üniversite seçilmiştir. Bu üç üniversitede, öğrencilerin okullarından aldıkları hizmeti nasıl algıladıkları araştırılmıştır. Lojistik bölümünde eğitim gören öğrencilere algılanan hizmet kalitesine yönelik anket çalışması yapılmıştır. Elde edilen sonuçlar SPSS istatistiksel programı kullanılarak değerlendirilmiştir. Bu doğrultuda, katılımcıların gelirleri, yatırım düşüncesi ve lojistik sektöründeki devlet teşvikleri, okumuş oldukları bölümler ve okul yönetimleri arasında memnuniyete ilişkin anlamlı farklılık bulunmuştur. Ancak beklenenin aksine, katılımcıların cinsiyeti ve katılımcıların yaşları arasında memnuniyete ilişkin anlamlı farklılıklar bulunamamıştır.en_US
dc.description.abstractIncreasing the importance of service quality, changing customer values and attitudes, competition as well as other sectors, has also affected the education sector. In this context, the students who study in logistics program have also increased the importance of the quality of services they receive from the school. On the other hand the opening of a university in each province and sustainable production and service-oriented understanding of concepts, increased competition between universities. In the context, the definition, measurement and evaluation of the services offered in the universities have become great importance. To make the research field in East Anatolia and Black Sea are three universities selected. The three university students the quality of service they receive from the school has been investigated how the perceived. In this context, survey work was carried out for perceived service quality which students studying in the logistics program. The resulting data were analyzed using the SPSS statistical software. According to the results obtained from the study, it has been found significant differences among it has been found to be correlated among satisfaction levels and revenues of the participants, investment idea, and government incentives in the logistics sector, satisfaction of the program and school management.But contrary to expectations, it hasn't been significant differences among satisfaction and gender and age of participant.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherNamık Kemal Üniversitesi,İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKaliteen_US
dc.subjectHizmet Kalitesien_US
dc.subjectLojistiken_US
dc.subjectQualityen_US
dc.subjectService Qualityen_US
dc.subjectLogisticsen_US
dc.titleLOJİSTİK BÖLÜMLERİNDE ALGILANAN HİZMET KALİTESİ: ÖRNEK BİR SAHA ARAŞTIRMASIen_US
dc.title.alternativePERCEIVED SERVICE QUALITY IN LOGISTICS PROGRAM: EXAMPLE A FIELD RESEARCHen_US
dc.typearticleen_US
dc.relation.ispartofBalkan Sosyal Bilimler Dergisien_US
dc.departmentTekirdağ Namık Kemal Üniversitesi Dergilerien_US
dc.authorid25641en_US
dc.authorid20439en_US
dc.identifier.volume5en_US
dc.identifier.issue10en_US
dc.identifier.startpage75en_US
dc.identifier.endpage84en_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanıen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster