Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorAydemir, Ezgi
dc.contributor.authorMede, Enisa
dc.date.accessioned2022-05-11T14:49:27Z
dc.date.available2022-05-11T14:49:27Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.issn1309-6591
dc.identifier.urihttps://app.trdizin.gov.tr/makale/TVRjNU1qZzFOUT09
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.11776/10770
dc.description.abstractBu çalışmanın amacı, dil hazırlık programlarında çalışmakta olan ve İngilizceyi yabancı dil olarak öğreten Türk okutmanların hedef kültürü sınıflarında entegre etme konusunda sınıf içi uygulamalarını ve algılarını araştırmaktır. Çalışmanın örneklemi olarak, araştırmaya Türkiyedeki devlet ve özel üniversitelerinde çalışan seksen (N=80) yabancı dil hazırlık programı okutmanı katılmıştır. Nicel veriler bir anket aracılığıyla elde edilmiş, nitel veriler iki grup katılımcıya uygulanan yarı yapılandırılmış görüşme ve çağrışım tekniğine dayalı görüşmeyle toplanmıştır. Çalışmanın bulguları, yabancı dil olarak İngilizce sınıfında hedef kültürü entegre etmeye ilişkin önemli çıkarımlar ortaya koymaktadır.en_US
dc.description.abstractThe purpose of this study is to investigate the perceptions and classroom applications of the Turkish EFL instructors about integrating target culture in their classroom. A sample of eighty (N=80) EFL instructors working at state and private university language preparatory programs in Turkey participated in this study. The quantitative data were obtained through a questionnaire, and the qualitative data were collected from semi-structured interviews and stimulated recalls administered to the two groups of participants. The findings of the study revealed significant implications with respect to integrating target culture in an EFL classroom.en_US
dc.language.isoengen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectEğitimen_US
dc.subjectEğitim Araştırmalarıen_US
dc.titleIntegrating Target Culture in EFL Classroomsen_US
dc.title.alternativeYabancı Dil Olarak İngilizce Sınıfında Hedef Kültürü Entegre Etmeen_US
dc.typearticleen_US
dc.relation.ispartofTurkish Online Journal of Qualitative Inquiryen_US
dc.departmentYüksekokullar, Yabancı Diller Yüksekokulu, Yabancı Diller Bölümüen_US
dc.identifier.volume5en_US
dc.identifier.issue1en_US
dc.identifier.startpage13en_US
dc.identifier.endpage38en_US
dc.institutionauthorAydemir, Ezgi
dc.identifier.trdizinidTVRjNU1qZzFOUT09en_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster