Yazar "Özhan, Şeniz" için listeleme
-
The Analysis of Corporate Social Responsibility, Identification and Customer Orientation by Structural Equation Modelling and Artificial Intelligence
Özhan, Şeniz; Özhan, Erkan; Yakar Pritchard, Gamze (Sage Publications India Pvt. Ltd, 2021)When the successful businesses of today are examined, it is seen that the main factor in their success is the value they give to the customers rather than the production power. One of the most important factors in ensuring ... -
BEŞ YILDIZLI BİR OTEL İŞLETMESİNDEKİ ÇALIŞANLARIN DEMOGRAFİK ÖZELLİKLERİ İLE İŞ TATMİNLERİ ARASINDAKİ FARKLILIKLARIN TESPİTİNE YÖNELİK AMPİRİK BİR ÇALIŞMA
Özhan, Şeniz; Habıpoğlu, Özge (Namık Kemal Üniversitesi,İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, 2015)Yoğun bir rekabetin söz konusu olduğu hizmet sektöründe, işletmelerin sahip oldukları kaynakları etkili ve verimli biçimde kullanabilmeleri gerekmektedir. Hizmet sektörü içinde yer alan konaklama işletmelerinin en önemli ... -
Çocuklara Yönelik Televizyon Reklamcılığında Ebeveyn Algılarının Tutum ve Arabuluculukları Üzerine Etkisi: Kocaeli (Gölcük)'de Bir Araştırma
Talih Akkaya, Duygu; Özhan, Şeniz (2021)Özellikle tüketim toplumlarında kilit bir role sahip olan çocuklar için televizyon, hızla gelişen iletişim teknolojilerine rağmen vazgeçilmez bir kitle iletişim aracı olmaya devam etmektedir. Çocuklar televizyon içeriklerinin ... -
Demografik Değişkenler Açısından Nostalji Eğilimini Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma
Altuğ, Nevin; Özhan, Şeniz (2017)Bu çalışma, Trakya Bölgesi İl Merkezlerindeki katılımcıların nostalji eğilimlerinin bazı demografik değişkenler (yaş, cinsiyet, medeni durum, eğitim düzeyi ve kişisel gelir) açısından farklılaşıp farklılaşmadığını tespit ... -
Dışa Dönüklük ve Yeşil Reklama Yönelik Tutumların Yeşil Satın Alma Niyetine Etkisi
Altuğ, Nevin; Özhan, Şeniz; Meco, Suad (2020)Yeşil reklamcılığın amacı, tüketicileri bir şirketin ürün ve hizmetlerinin çevreselyönleri hakkında bilgilendirmek, çevre dostu markalar ve işletmeler için bilinç oluşturmakve yeşil ürünlere olan talebi teşvik etmektir. ... -
The Effect of Nostalgia Proneness on Ad-Evoked Nostalgia, Brand Attitude and Purchase Intention
Özhan, Şeniz; Talih Akkaya, Duygu (2020)Nostalgia is generally defined as a longing for the past, and from a marketing perspective it can be described as an emotion that drives the purchase behaviors of consumers. Companies have started to make use of the element ... -
The Effects of Materialism and Hedonic Shopping Value on the Impulse Buying Behavior: A Study on University Students in Turkey
Özhan, Şeniz; Açan, Bora; Talih Akkaya, Duygu (2021)The purpose of this research is to determine the effects of materialism and hedonic shopping value onimpulse buying behavior and the effect of materialism on hedonic shopping value. The study sample wascomprised of students ... -
An Empirical Research on the Impact of the Perceptions of Female Employees About Corporate Social Responsibility on Their Organizational Commitment
Özhan, Şeniz; Altuğ, Nevin; Koldere Akın, Yasemin; Akkaya, Duygu Talih (Springer-Verlag Singapore Pte Ltd, 2018)[No Abstract Available] -
The influence of openness to experience and nostalgia proneness on brand loyalty
Özhan, Şeniz; Altuğ, Nevin; Deniz, Eylem (Emerald Group Publishing Ltd, 2018)Purpose The purpose of this paper is to examine the joint effect of two composite characteristics -openness to experience (OE) and nostalgia proneness (NP) - on product involvement (PI) and whether brand loyalty (BL) is a ... -
Kişilik Özelliklerinin Kompülsif Satın Alma Eğilimi Üzerindeki Etkisi
Özhan, Şeniz; Talih Akkaya, Duygu (2018)Son yıllarda küresel tüketimin yaygınlaşmasına paralel olarak rasyonel olmayan tüketici davranışlarında artış gözlenmektedir. Bu davranışlardan biri olan ve alışveriş bağımlılığı olarak bilinen kompülsif satın alma, kısaca, ... -
A Review of Turkish Research on Private Label Brand's
The aim of this study is to examine the academic work done on private label brands in Turkey. Based on the academic publications database and a Google-based study with no time constraints, 29 research have been analyzed. ... -
Trakya bölgesi'ndeki üniversitelerde görev yapan öğretim elemanlarının online alışverişten algıladıkları risk ve fayda üzerine bir araştırma
Altuğ, Nevin; Özhan, Şeniz (2012)İnternetin gelişmesiyle birlikte, giderek artan sayıda tüketici internet üzerinden çeşitli ürün veya hizmetler hakkında bilgi toplamakta ve satın almaktadır. Online alışveriş fiziksel alışveriş faaliyetleri yapmayı ... -
Tüketici perspektifli sürdürülebilir tüketim çalışmalarının metin madenciliği ile analizi
Duruş, Aysun (Tekirdağ Namık Kemal Üniversitesi, 2022)Küresel çevresel krizin giderek arttığı dünyamızda sürdürülebilirlik kavramı son dönemlerin en önemli konularından biri haline gelmiştir. Sürdürülebilir olmayan üretim ve tüketim günümüzde insanlığı ve gelecek nesilleri ... -
Tüketicilerin Demografik Özelliklerinin Online Alışveriş Davranışları Üzerine Etkileri
Özhan, Şeniz; Altuğ, Nevin (2015)Bu çalışmanın amacı, öğretim elemanlarının demogra k özellikleri ile online alışveriş yapma sıklıkları ve harcama tutarları arasında bir ilişkinin olup olmadığının belirlenmesi ve öğretim elemanlarının demogra k özelliklerine ...