Bölüm "Fakülteler, Fen Edebiyat Fakültesi, Doğu Dilleri ve Edebiyatları Bölümü" HUMANITAS - Uluslararası Sosyal Bilimler Dergisi için listeleme
Toplam kayıt 4, listelenen: 1-4
-
FACILITATION POTENTIAL OF THE MNEMONICS FOR THE TEACHING OF JAPANESE VOCABULARY TO TURKISH SPEAKER
(Namık Kemal Üniversitesi, Fen-Edebiyat Fakültesi, 2014)Yabancı dil kelime öğrenimi/öğretiminde bellek tekniklerinin sistematik kullanımı önemli yer tutmaktadır. Anımsatıcılar bu stratejinin etkin ürünleridir. Bu bellek yardımcılarını üretmeyi öğrenmenin önemli bir yönü ... -
Japon Kültürü İçeriklerine Erişimde Google Arama Sorgu Becerileri
(2022)Birbiriyle ilintili unsurlar oldukları için bir dili öğrenme ile o dilin kültürünü öğrenme arasında bağlantılar vardır. Öğrenilen dilin kültürünü öğrenme için yardımcı olan kaynaklar açısından çeşitlilik, tercih edilen bir ... -
Türk Üniversite Öğrencilerinin Duygu Aktarım Amaçlı Emoji Algısı: Namık Kemal Üniversitesi Örneği Üzerine
(Namık Kemal Üniversitesi, 2018)Bir iletişim biçimi olarak yazılı mesajlaşma, akıllı telefonların yaygınlık kazanmasına bağlı olarak günlük hayatımızın bir parçası haline gelmiştir. Sözlü mesajlarda duygu aktarımını kolaylaştıran etkenlerden ses tonu, ... -
Türk Üniversite Öğrencilerinin Emoji Algısı
(Namık Kemal Üniversitesi, 2017)Bu çalışmanın amacı Türk üniversite öğrencilerin emoji (pictogram) algısını ortaya çıkarmaktır. Japonca resim anlamına gelen e ile harf anlamına gelen moji kelimesinin birleşiminden meydana gelen emoji kelimesi; yazılı ...