Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.advisorErbay, Ertuğrul Recep
dc.contributor.authorTunçer, Selin Olga
dc.date.accessioned2023-04-27T20:41:17Z
dc.date.available2023-04-27T20:41:17Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://tez.yok.gov.tr/UlusalTezMerkezi/TezGoster?key=sELqxhTlFGAjsbjOuuiyCAu7GCSyL_Km3NHuvh4xyinONDJughTSGIw6axpIIpWy
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.11776/11702
dc.description.abstractGünümüzde insanların hayvan sahiplenme oranlarında artış yaşanması ve toplumda hayvanlara karşı duyarlılığın artmasıyla birlikte; hayvan sağlığı üzerine faaliyet gösteren sağlık kurumlarının işleyişi de etkilenmiştir. Bu bağlamda verilen sağlık hizmetinin güvenli ve kaliteli olmasının sonucunda müşteri memnuniyeti önem kazanmıştır. Özellikle gün geçtikçe sayıları artan veteriner klinikleri ve hayvan hastaneleri arasında rekabet ortamı da fazlalaşmıştır. Bu sebeple bu çalışmada; Bursa ilinde evcil hayvanlar üzerine faaliyet gösteren veteriner klinikleri ile özel veya kamuya ait olmaları fark etmeksizin çalışan hayvan hastanelerinin hayvan sahipleri tarafından tercih edilme sebepleri üzerine karşılaştırma yapılarak, hasta sahiplerinin klinik veya hastane türlerine göre şikâyet ve memnuniyet değerlendirmesi yapılması amaçlanmıştır. Öncelikle, hizmet kavramı ve müşteri memnuniyeti kavramları açıklanmış; sonrasında ise araştırma kapsamında uygulanan anket üzerinde durulmuştur. Çalışma kapsamında; Bursa ilinde faaliyet gösteren veteriner klinikleri ve hayvan hastaneleri örnek alınmıştır.en_US
dc.description.abstractNowadays, there is an increase in the rate of people owning animals and sensitivity towards animals in society has increased; the functioning of health institutions working on animal health has also been affected. In this context, as a result of the safety and quality of the health service provided, customer satisfaction has gained importance. The competitive environment has increased, especially between veterinary clinics and animal hospitals, which are increasing day by day. For this reason, in this study; veterinary clinics working on pets and animal hospitals working regardless of private or public in Bursa, by comparing the reasons for preference by animal owners, it was aimed to evaluate the complaints and satisfaction of patient owners according to clinic or hospital types. First of all, the concept of service and customer satisfaction were explained; then the questionnaire applied within the scope of the research was examined. With in the scope of the study, veterinary clinics and animal hospitals operating in Bursa were taken as examples.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherTekirdağ Namık Kemal Üniversitesien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectSağlık Yönetimien_US
dc.subjectHealtcare Managementen_US
dc.titleEvcil hayvanlar üzerine faaliyet gösteren hayvan hastaneleri (Özel-kamu) ve veteriner kliniklerinin tercih edilme sebepleri. Bursa ili örneğien_US
dc.title.alternativeThe reasons of preferring animal hospitals (Private-public) and veterinary clinics operating on pets. Bursa province exampleen_US
dc.typemasterThesisen_US
dc.departmentEnstitüler, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Sağlık Yönetimi Ana Bilim Dalıen_US
dc.identifier.startpage1en_US
dc.identifier.endpage85en_US
dc.institutionauthorTunçer, Selin Olga
dc.relation.publicationcategoryTezen_US
dc.identifier.yoktezid747327en_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster