Konu "marketing" için Namık Kemal Üniversitesi - Dergiler listeleme
Toplam kayıt 4, listelenen: 1-4
-
Kırsalda Kadının Geleneksel Gıda Üretimi ve Pazarlama İstekliliği
(Namık Kemal Üniversitesi, Ziraat Fakültesi, 2017)Bu çalışmada Trakya Bölgesinde, geleneksel gıda üretimi konusunda özellikle çiftçi ailelerinde kadınların aktif çalışmalarının sağlanmasında geleneksel gıda üretim ve pazarlama istekleri araştırılmıştır. Araştırma sonucunda ... -
Trakya Bölgesinde Sera Sebzeciliği ve Sorunları
(Namık Kemal Üniversitesi, Ziraat Fakültesi, 2014)Bu araştırma, Trakya bölgesinde sera sebzeciliğinin durumunu ortaya koymak ve sorunlarını belirlemek amacıyla Edirne, Tekirdağ ve Kırklareli il, ilçe ve köylerinde yapılmıştır. Trakya bölgesinde en fazla sera alanının ... -
TÜRKİYE’DE KIRSAL TURİZM DESTİNASYONLARININ REKABETÇİ GÜCÜNÜN GELİŞTİRİLMESİ İÇİN STRATEJİK ÖNERİLER
(Namık Kemal Üniversitesi,İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, 2016)Bu çalışma Türkiye’nin kırsal turizm açısından rekabet gücünün artırılmasına yönelik strateji belirleme ve uygulama geliştirebilmesine destek olmak amacını gütmektedir. Bu doğrultuda dünya genelindeki en iyi uygulamalar ... -
TÜRKİYE’DEKİ UN VE UNLU MAMUL İŞLETMELERİNİN PAZARLAMA YÖNETİMLERİ AÇISINDAN İNCELENMESİ: EDİRNE İLİ ÖRNEĞİ
(Namık Kemal Üniversitesi,İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, 2012)Araştırmada; Edirne örneği un ve unlu mamul işletmeleri kuruluş, üretim ve finansman yapılarının yanında pazarlama yönetimleri açısından da incelenmiştir. Ayrıca; gıda sanayinin alt sektörü olan un ve unlu mamul işletmeleriyle ...