Konu "Marketing" için Namık Kemal Üniversitesi - Dergiler listeleme
Toplam kayıt 5, listelenen: 1-5
-
HAZIR GİYİM MODA REKLAMLARI VE ÇOCUK BEDENİNE YÖNELİK İMGESEL BASKI: KOTON ÖRNEĞİ
(Namık Kemal Üniversitesi,İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, 2016-12)Sınıf ve statüye dayalı göstergelerin birleştiği, düzenlendiği, tekrar üretildiği ve toplumsal tabakalaşmanın daimi bir temsilcisi olarak varlığını koruduğu bir alan olarak moda; insan bedeni ve bedeni süsleme, giyinme ... -
Identifying The Factors Affecting Fresh Fruit Production And Marketing in Canakkale-Turkey
(Namık Kemal Üniversitesi, Ziraat Fakültesi, 2015)Çanakkale ilinde, iklimin ve doğal koşulların uygun olması nedeniyle, meyve üretimi ve pazarlaması oldukça önemli bir yere sahiptir. Çalışmanın amacı, yaş meyve üretim ve pazarlamasına etki eden etmenlerin tespit edilmesidir. ... -
Marmara Denizi balıkçılığının sosyo-ekonomik yapısı ve deniz ürünleri pazarlaması: Tekirdağ ili sahil şeridi örneği
(Namık Kemal Üniversitesi, Ziraat Fakültesi, 2007)Marmara Denizinin tamamı Türkiye sınırları içerisinde yer alan bir iç deniz özelliği taşımaktadır. Çevresinde yoğun yerleşim alanları ile endüstri bölgelerinin bulunması nedeniyle giderek artan bir çevre ve deniz kirliliği ... -
Marmara Denizi’nde Deniz ürünleri pazarlaması: İstanbul ili sahil şeridi örneği
(Namık Kemal Üniversitesi, Ziraat Fakültesi, 2012)Marmara denizi; palamut, lüfer vb balıkların göç yolların in merkezinde olduğu için özel bir karaktere sahiptir. İstanbul İli ise yoğun nüfusu ile iş, turizm, kültür vb konularında ülkenin merkezi olması nedeniyle balık ... -
TÜKETİCİLERİN MOBİL KUPLARA YÖNELİK TUTUMLARININ BELİRLENMESİ VE BİR ARAŞTIRMA
(Namık Kemal Üniversitesi,İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, 2014)Mobil teknolojilerin gelişmesi ile birlikte artık zaman ve yer kısıtlarına bağlı kalınmadan, teknolojiden ve beraberinde getirdiği yeniliklerden faydalanmak mümkün olmaktadır. İşletmeler kısa mesaj servisleri (SMS) başta ...