Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorKahraman, Cahit
dc.date.accessioned2022-05-11T14:29:27Z
dc.date.available2022-05-11T14:29:27Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.issn1304-4990
dc.identifier.urihttps://app.trdizin.gov.tr/makale/TVRZd09UWTBOQT09
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.11776/6981
dc.description.abstractBu çalışma, Türk üniversite öğrencilerinin Japonca kavramına ilişkin sahip ol- dukları algıların, metaforlar yardımıyla ortaya çıkarılmasını amaçlamıştır. Araştırmanın çalışma grubunu, Türkiye’deki Namık Kemal Üniversitesi öğrencileri oluşturmaktadır. Bu araştırmada öğrencilere “Japonca ...gibidir, çünkü...” ifadesi yöneltilmiş, Japonca kavramına metaforik bir benzetme yapmaları istenmiştir. Nitel bir araştırmanın yürü- tüldüğü bu çalışma, öğrencilerin Japonca hakkındaki yaklaşımları ve bunun sebeplerini bulmaya yönelik gerçekleşmiştir. Araştırma sonucunda çalışma grubunu oluşturan 135 öğrencinin Japoncayı, oluşturdukları toplam 73 metaforla ifade ettikleri görülmüştür.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.titleTürk Üniversite öğrencilerinin ''Japonca'' kavramına ilişkin algılarının metaforlar yardımıyla analizi: Namık Kemal Üniversitesi örneğien_US
dc.typearticleen_US
dc.relation.ispartofAtatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisien_US
dc.departmentFakülteler, Fen Edebiyat Fakültesi, Doğu Dilleri ve Edebiyatları Bölümüen_US
dc.identifier.volume18en_US
dc.identifier.issue2en_US
dc.identifier.startpage95en_US
dc.identifier.endpage110en_US
dc.institutionauthorKahraman, Cahit
dc.identifier.trdizinidTVRZd09UWTBOQT09en_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster