Ara
Toplam kayıt 7, listelenen: 1-7
BOBİ FRS ve dönemsonu mali tablolarının BOBİ FRS'ye uygun hale getirilmesi: Örnek bir uygulama
(Tekirdağ Namık Kemal Üniversitesi, 2021)
İşletmeler gerçekleştirmiş oldukları mali karakterli işlemleri muhasebe kayıtlarına aktarmakta ve mali tablolar halinde özetleyerek ilgililere sunmaktadırlar. Muhasebe kayıtlarının tutulması ve mali tabloların hazırlanması ...
Tekirdağ Organize Sanayi Bölgeleri ile işletmelerinin etkileşim analizi
(Tekirdağ Namık Kemal Üniversitesi, 2021)
Türkiye Organize Sanayi Bölgesi politikasının temelinde az gelişmiş bölgelerde endüstriyel kalkınmayı sağlamak ve işletmelerin verimliliğini, karlılığını arttırmak yer almaktadır. Organize sanayi bölgelerinin işletmelere ...
Uluslararası öğrencilerin girişimcilik eğilimleri açısından değerlendirilmesi: Enstitüler örneği
(Tekirdağ Namık Kemal Üniversitesi, 2021)
Genel olarak girişimcilik, bir kişinin ihtiyaçlarını, yaşam hedeflerini ve beklentilerini tek bir süreç veya faaliyette bir araya getiren bir duygudur. Üniversiteler, gençler arasında girişimciliğin geliştirilmesine yardımcı ...
Sürdürülebilir kalkınma için suyun ekonomik önemi ve sektörel paylaşımı
(Tekirdağ Namık Kemal Üniversitesi, 2021)
Dünya ekonomisini sosyal kapsayıcılık ve çevresel duyarlılıkla birleştirerek normatif bir bakış açısı sunmayı amaçlayan sürdürülebilir kalkınmada, suyun ekonomik değeri ve sektörel paylaşımı tez konusunu oluşturmuştur. Bu ...
Türkiye startup ekosisteminde üniversite kuluçka merkezlerinin ve melek yatırımcılarının değerlendirilmesi
(Tekirdağ Namık Kemal Üniversitesi, 2021)
Eski tarihten günümüzü kadar girişimcilik kavramı ve girişimcilik anlayışı şekil değiştirmiştir. Ülke sınırları içerisinde, takas yoluyla ticaret yapılırken günümüzde artık internet platformunda ve küresel çapta ticaret ...
Dijital pazarlama çağında ınstagram fenomenlerinin tüketici satın alma davranışlarına etkisi
(Tekirdağ Namık Kemal Üniversitesi, 2021)
Teknolojinin gelişmesiyle birlikte internet kullanıcısı sayıları ve bilgi paylaşımları da artmıştır. Pazarlama yöntemleri, gelişen teknoloji sayesinde yeni medya alanında kendini revize etmiştir. Pazarlama dünyasına yeni ...
Kriz dönemlerinde (Covıd-19 pandemisi) değişen satın alma davranışı- fiyat hassasiyeti ve algılanan kalite
(Tekirdağ Namık Kemal Üniversitesi, 2021)
31 Aralık 2019'da Çin'in Hubei eyaletine bağlı Wuhan kentinde ortaya çıkan COVID-19 kısa süre içerisinde tüm dünyayı etkisi altına almıştır. Bunun sonucunda pandeminin ilan edilmesi ile birlikte getirilen kısıtlamalar panik ...