Ara
Toplam kayıt 6, listelenen: 1-6
UYGULAMALI GİRİŞİMCİLİK EĞİTİMİ KATILIMCILARININ GİRİŞİMCİLİK EĞİLİMLERİ: TRAKYA ÖRNEĞİ
(Namık Kemal Üniversitesi, 2016)
Dünya’da birçok ekonomi girişimciliğin ve girişimcilerin üretim ve istihdama olan katkısını fark etmiş durumdadır. Türkiye için de girişimcilik ve girişimciler ekonominin gelişmesi ve işsizliğin önüne geçilmesi için oldukça ...
Bölgesel girişimcilik ekosistemi
(Namık Kemal Üniversitesi, 2016)
Trakya bölgesinde geleneksel tarımsal üretim faaliyetleri sürdürülürken; sanayide yaşanan gelişmelere bağlı olarak hizmet sektöründe de çok hızlı gelişmeler yaşanmaktadır. Bölgenin sosyo-ekonomik gelişmesi eğitimli ve geniş ...
Çorlu ilçesi sosyo-ekonomik yapısı
(Namık Kemal Üniversitesi, 2016)
Ülkemizde gelişen iç göç olgusunun sebepleri ele alındığında, göç edenlerin maddi imkansızlıklardan dolayı göç ettikleri, diğer bir ifade ile çekici nedenler arasında yer alan gelir faktörlerinin göç eylemlerini en çok ...
Elektronik ticarette, internet reklamcılığının satın alma üzerine etkisi: Namık Kemal Üniversitesi öğrencileri üzerinde bir uygulama
(Namık Kemal Üniversitesi, 2016)
Gelişen ve değişen dünyadan pazarlama da nasibini almaktadır. Pazarlama, bu çerçevede tüketici davranışlarını daha fazla anlamayı, özellikle reklam çalışmalarının istenilen etkiyi sağlamasını odak noktasına koymaktadır. ...
Yönetim muhasebesi açısından muhasebe paket programlarının karşılaştırmaları üzerine bir çalışma
(Namık Kemal Üniversitesi, 2016)
Gücün bilgiyle sağlandığı günümüzde, firmalar her geçen gün karmaşık hale gelen pazar içinde hayatlarına devam edebilmeleri için, bilgisayarlar ve bunun yanında diğer bilgi teknolojisi araçlarından yararlanmaktadır. Karmaşık ...
Ev hanımlarının hedonik tüketim eğilimlerine ilişkin bir araştırma
(Namık Kemal Üniversitesi, 2016)
Günümüz pazarlama anlayışında tüketicinin ihtiyaç ve istekleri ön plana çıkmış ve tespit edilmesi önem kazanmıştır. Bireylerin tüketim alışkanlıkları, yaşamlarındaki birçok etkenden etkilenmektedir. Kişisel, sosyolojik, ...