Ara
Toplam kayıt 5, listelenen: 1-5
Türkiye'de şarap sektörü, firmaların sürdürülebilir rekabet gücü, pazarlama strarejileri ve tüketici eğilimleri
(Namık Kemal Üniversitesi, 2013)
Bu araştırmanın amacı, 'Türk ?arap Sektörünün' genel yapısını ve yakın gelecekte de potansiyel gelişmeleri değerlendirmektir. Araştırma bağ üreticileri, şarap işletmeleri ve şarap tüketicileri olmak üzere üç aşamada ...
Türkiye'de tohumculuk sektörünün firma ve üretici düzeyinde değerlendirilmesi : Trakya örneği.
(Namık Kemal Üniversitesi, 2013)
Bu araştırmanın amacı, Türkiye'de tohumculuk sektörünün genel yapısının ortaya konması, firmaların uyguladıkları pazarlama stratejileri ve üreticilerin tohumluk satın alma davranışlarını incelemektedir. Araştırma bulguları ...
Girişimci kadınlar ve karşılaştıkları sorunların analizi; Tekirdağ ili örneği
(Namık Kemal Üniversitesi, 2013)
Yüzyıllar boyunca dünya toplumlarında kadını sosyal ve ekonomik yaşamın yani çalışma yaşamının dışında tutan bir anlayış hüküm sürmüştür. Ancak gelişen teknoloji ve endüstrileşme ile birlikte her geçen gün çalışma hayatına ...
Trakya Bölgesinde çevresel duyarlılık analizi ve Avrupa Birliği boyutu
(Namık Kemal Üniversitesi, 2013)
Araştırma ile; mevcut sanayileşme sürecinde Trakya Bölgesinde çevresel duyarlılık analiz edilerek çevre sorunlarına karşı alınacak tedbir ve durumlar istatistiksel teknikler yardımıyla açıklanmıştır. Çevresel duyarlılığın ...
Uşak ilinde tarımsal üretici örgütlenmesi ve yapısal sorunlar
(Namık Kemal Üniversitesi, 2013)
Ülkemizde tarım sektörü, toplum beslenmesine, işgücüne, verimliliğe, ekonomiye ve ihracata katkısı bakımından büyük önem taşımaktadır. Bu nedenle tarımsal üretiminin yoğun olarak yapıldığı kırsal bölgelerde yaşayan halkın ...