Konu "Brand" için Enstitüler listeleme
Toplam kayıt 3, listelenen: 1-3
-
Hazır giyim sektöründe moda ve marka ekonomisi: Türkiye-İtalya-İspanya karşılaştırmalı analizi
(Namık Kemal Üniversitesi, 2018)Bu çalışmada, önce literatür araştırması yapılmış ardından hazır giyim sektöründe moda ve markanın etkileri incelenmiş ve Türkiye, İtalya, İspanya karşılaştırılması yapılmıştır. Araştırmada, sanayinin genel durumu ele ... -
Postmodern pazarlama sürecinin işleyişi ve sistemin yapılandırılması
(Namık Kemal Üniversitesi, 2009)Zaman ve toplumdaki değişimler, tüketicilerin de algılamalarını etkilemekte ve beklentilerini farklılaştırmaktadır. Çok hızlı ve sürekli bir değişimin her alanda kendini gösterdiği günümüzde bu değişime ve gelişime ayak ... -
ŞEHİRLERİN MARKALAŞMA SÜRECİ VE ÇOK BOYUTLU ÖLÇEKLEME TEKNİĞİ İLE ANALİZİ
(Namık Kemal Üniversitesi, 2013)Marka, işletmenin sahip olduğu ürünü rakiplerinden ayırmakta ve farklılaştırmaktadır. Pazarlama faaliyetlerinin merkezinde yer alan marka kavramı işletmeler açısından önemli avantajlar sunmaktadır. Başarılı ve güçlü bir ...