Yazar "Eti, Hasan Selçuk" için Enstitüler listeleme
-
Bütünleşik pazarlama iletişimi elemanlarının şarap sektöründe uygulanması
Eti, Hasan Selçuk (Namık Kemal Üniversitesi, 2008)Araştırmanın amacı, tüketicilerin kırmızı ve beyaz şarap ile ilgili tercih ve satın alma davranışlarını belirlemektir. Bu nedenle tüketicilere yönelik, onların şaraba karşı ilgilerini ve şarap konusundaki bilgilerini, şarap ... -
Dijital pazarlama çağında ınstagram fenomenlerinin tüketici satın alma davranışlarına etkisi
Karataş, Merve (Tekirdağ Namık Kemal Üniversitesi, 2021)Teknolojinin gelişmesiyle birlikte internet kullanıcısı sayıları ve bilgi paylaşımları da artmıştır. Pazarlama yöntemleri, gelişen teknoloji sayesinde yeni medya alanında kendini revize etmiştir. Pazarlama dünyasına yeni ... -
Kriz dönemlerinde (Covıd-19 pandemisi) değişen satın alma davranışı- fiyat hassasiyeti ve algılanan kalite
Şentürk, Bahar (Tekirdağ Namık Kemal Üniversitesi, 2021)31 Aralık 2019'da Çin'in Hubei eyaletine bağlı Wuhan kentinde ortaya çıkan COVID-19 kısa süre içerisinde tüm dünyayı etkisi altına almıştır. Bunun sonucunda pandeminin ilan edilmesi ile birlikte getirilen kısıtlamalar panik ... -
Organik gıdaların pazarlanması ve organik gıdalara karşı tüketici tutum ve davranışları analizi
Eti, Hasan Selçuk (Namık Kemal Üniversitesi, 2014)Yapılan bu çalışmada ülkemizde de var olan ve olabilecek organik gıda tüketicilerinin profilini tespit etmek, organik gıda ürünlerine karşı tüketici tutum ve davranışlarına tesir edecek etkenleri ortaya koymak ve tüketicinin ...