Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorÖzden, Miray
dc.contributor.authorKantar, Gökmen
dc.contributor.authorÇınar, Sabri
dc.date.accessioned2022-05-11T14:12:23Z
dc.date.available2022-05-11T14:12:23Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.issn1305-970X
dc.identifier.urihttps://app.trdizin.gov.tr/makale/TkRJNE5qQTJOZz09
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.11776/5531
dc.description.abstractHızlı nüfus artışı ile birlikte kentleşmenin artması, kentlerin artık hem ticari hem de siyasi anlamda cazibe merkezlerine dönüşmesine yol açmıştır. Kentlerin üstlendikleri bu önemli rol, yerel yönetimlerin de kentsel politikalar konusunda yeni stratejiler belirlemesine neden olmuştur. Bu sebeple, kentlerin cazibe merkezi olarak değerlendirilmesinde markalaşma çalışmalarının arttırılması ve yerel ekonomik değerlerin yeniden belirlenebilmesi amacıyla belediyeler, stratejik kent yönetimi konusunda da yeni görev alanlarının oluşturulması çalışmalarına ağırlık vermişlerdir. Kentsel markalaşma, sürdürülebilir şehirlerin kentsel gelişimine yönelik yeni bir yaklaşımdır. Kentsel iletişimin yeni bir yönü olan şehir markalaşması, şehrin görsel imajını marka imajına dönüştürerek şehir imajının pazarlamasını çeşitli şekillerde geliştirmektedir. Çalışmada, kentsel markalaşma süreci, kentsel markalaşma stratejileri bakımından ele alınacak, bu süreçte yerel yönetimlerin rolü ve önemi değerlendirilecektir.en_US
dc.description.abstractThe cities have now turned into attraction centers both commercially and politically with the rapid population growth and the increase in urbanization, This important role undertaken by cities has caused local governments to determine new strategies regarding urban policies. For this reason, municipalities have focused on creating new areas of responsibility in strategic city management in orderto increase branding efforts in evaluating cities as centers of attraction and to redefine local economic values. Urban branding is a new approach to urban development of sustainable cities. City branding, a new aspect of urban communication, transforms the visual image of the city into a brand image and improves the marketing of the city image in various ways. In this study, the urban branding process will be discussed in terms of urban branding strategies, and the role and importance of local governmentswill be evaluated in this process.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.titleKentsel Markalaşma Sürecinde Yerel Yönetimlerin Önemien_US
dc.title.alternativeThe Importance of Local Governments in the Urban Branding Processen_US
dc.typearticleen_US
dc.relation.ispartofJournal of Yasar Universityen_US
dc.departmentMeslek Yüksekokulları, Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu, Dış Ticaret Bölümüen_US
dc.departmentFakülteler, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, Siyaset Bilimi ve Kamu Yönetimi Bölümüen_US
dc.identifier.volume16en_US
dc.identifier.issue62en_US
dc.identifier.startpage1005en_US
dc.identifier.endpage1021en_US
dc.institutionauthorÖzden, Miray
dc.institutionauthorKantar, Gökmen
dc.identifier.trdizinidTkRJNE5qQTJOZz09en_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster