Konu "Pazarlama" için Tekirdağ Ziraat Fakültesi Dergisi listeleme
Toplam kayıt 3, listelenen: 1-3
-
Identifying The Factors Affecting Fresh Fruit Production And Marketing in Canakkale-Turkey
(Namık Kemal Üniversitesi, Ziraat Fakültesi, 2015)Çanakkale ilinde, iklimin ve doğal koşulların uygun olması nedeniyle, meyve üretimi ve pazarlaması oldukça önemli bir yere sahiptir. Çalışmanın amacı, yaş meyve üretim ve pazarlamasına etki eden etmenlerin tespit edilmesidir. ... -
Marmara Denizi balıkçılığının sosyo-ekonomik yapısı ve deniz ürünleri pazarlaması: Tekirdağ ili sahil şeridi örneği
(Namık Kemal Üniversitesi, Ziraat Fakültesi, 2007)Marmara Denizinin tamamı Türkiye sınırları içerisinde yer alan bir iç deniz özelliği taşımaktadır. Çevresinde yoğun yerleşim alanları ile endüstri bölgelerinin bulunması nedeniyle giderek artan bir çevre ve deniz kirliliği ... -
Marmara Denizi’nde Deniz ürünleri pazarlaması: İstanbul ili sahil şeridi örneği
(Namık Kemal Üniversitesi, Ziraat Fakültesi, 2012)Marmara denizi; palamut, lüfer vb balıkların göç yolların in merkezinde olduğu için özel bir karaktere sahiptir. İstanbul İli ise yoğun nüfusu ile iş, turizm, kültür vb konularında ülkenin merkezi olması nedeniyle balık ...