Ara
Toplam kayıt 4, listelenen: 1-4
THE AMBIGUITY OF IDENTITY AND THE AMBIGUITY OF FORMATION IN AMBIGUOUS ADVENTURE BY CHEIKH HAMIDOU KANE AS A POSTCOLONIAL BILDUNGSROMAN
(Namık Kemal Üniversitesi, Fen-Edebiyat Fakültesi, 2016)
One of the most important literary outcomes of the postmodern period, the postcolonial novel reifies many of its principles and views, such as the idea of the fall of contemporary culture and the doubts concerning cultural ...
VICTORIAN CRITICS AND METACRITICS: ARNOLD, PATER, RUSKIN AND THE INDEPENDENCE OF LITERARY CRITICISM
(Namık Kemal Üniversitesi, Fen-Edebiyat Fakültesi, 2014)
Viktorya dönemi eleştirmenleri, İngiliz eleştiri kuramının 20. yüzyıldaki bilimsel ve yöntembilimsel oluşumundan önce, kuramın gelişimine yönelik son büyük adımı atmışlardır. Viktorya dönemi eleştirisi ayrıca çağdaş edebiyat ...
JOHN DRYDEN, RESTORATION, AND NEOCLASSICISM: SAMPLES OF PRESCRIPTIVE CRITICISM IN ENGLISH LITERATURE
(Namık Kemal Üniversitesi, Fen-Edebiyat Fakültesi, 2015)
Edebi eleştiri, amacı belli çalışmaları analiz etmek olmakla beraber, edebi metni değerlendirme ve anlama entelektüel yetisi anlamına da gelir; fakat birçok eleştirmen 20. Yüzyıldan önce bunu başarmış olmasına ragmen, ...
Bıldungsromanın Tarihsel Gelişimine Bir Bakış: Antik Dönemden Romantik Döneme Bıldungsroman Alt Türünün Ortaya Çıkışı
(Namık Kemal Üniversitesi, 2017)
İngiliz edebiyatında Bildungsroman olarak adlandırılan gelişim romanı, Viktorya Dönemi gerçekçi yazarları arasında en popüler edebi türlerden birisi olarak ortaya çıkar ve o dönemde yazılan birçok gerçekçi eseri etkiler. ...