Ara
Toplam kayıt 75, listelenen: 1-10
Belediye çalışanlarının hizmet-içi eğitimlere ilişkin tutumları: Tekirdağ Büyükşehir Belediyesi ve Teski örneği
(Namık Kemal Üniversitesi, 2019)
İnsan kaynakları yönetiminin başlıca sorumluluklarından biri hizmet içi eğitimleri düzenlemektir. Hizmet içi eğitimler, çalışanların işleri ile alakalı bilgi, beceri ve yeteneklerini artırmak amacıyla düzenlenmektedir. ...
Örgütsel sinimin y kuşağı çalışanlarına etkileri: Katılım Bankaları örneği
(Namık Kemal Üniversitesi, 2019)
Küreselleşme ve teknolojinin hızlı gelişmesiyle birlikte artan rekabet örgütlerde insan faktörünü çok daha önemli hale getirmektedir. İnsanın örgütle alakalı davranışlarını bilimsel yöntemler kullanarak incelemek hızla ...
Kısıtlar teorisi yaklaşımının yazılım geliştirme sürecine etkisi
(Namık Kemal Üniversitesi, 2019)
Kısıtlar teorisi, bir sistemin sorunlarını tespit ederek, kendine özgü süreçlerle bu problemlerin giderilmesini amaçlayan bir yaklaşımdır. Organizasyonun en zayıf halkası kadar güçlü olduğunu savunan bu düşünce sistemi; ...
Avrupa Birliği çiftlik muhasebe veri ağı (FADN) sisteminin Türkiye’ deki tarımsal işletmelerde uygulanabilmesi için model önerisi
(Namık Kemal Üniversitesi, 2019)
Avrupa Birliği’nde Ortak Tarım Politikası’ nın yürütülebilmesi için bir veri tabanının kurulması ihtiyacı 1965’li yıllarda hissedilmeye başlanmış ve bu amaçla, Avrupa Birliği Tarım Muhasebesi Veri Ağı (FADN) oluşturulmuştur. ...
BOBİ FRS ve dönemsonu mali tablolarının BOBİ FRS'ye uygun hale getirilmesi: Örnek bir uygulama
(Tekirdağ Namık Kemal Üniversitesi, 2021)
İşletmeler gerçekleştirmiş oldukları mali karakterli işlemleri muhasebe kayıtlarına aktarmakta ve mali tablolar halinde özetleyerek ilgililere sunmaktadırlar. Muhasebe kayıtlarının tutulması ve mali tabloların hazırlanması ...
Mobbing'in çalışanlara ve motisvasyonlarına etkileri: Bir kamu kuruluşunda uygulama
(Tekirdağ Namık Kemal Üniversitesi, 2020)
Günümüzde mobbing kavramı işletmeler açısından önem arz etmektedir. Mobbing bir kişinin mevki, güç ya da otorite gibi nedenlerle çalışma arkadaşlarına, astlarına veya üstlerine sergilemiş olduğu olumsuz davranışlardır. Bu ...
EFQM Mükemmellik Modeli'nin Tekirdağ Büyükşehir Belediyesinde uygulanması
(Tekirdağ Namık Kemal Üniversitesi, 2020)
EFQM Mükemmellik Modeli bir yönetim sistemi olup, kurumların mükemmelliğe ulaşmaları ve bunu sürdürmeleri amacıyla uygulanan stratejik bir yönetim modelidir. Modelde kullanılan özdeğerlendirme yöntemi ise kurumların kuvvetli ...
İşyerinde şiddetin iş performansı ve yaşam kalitesi üzerine etkisi: Tekirdağ ili sağlık sektöründe uygulama
(Tekirdağ Namık Kemal Üniversitesi, 2020)
Diyalog, anlaşmazlık ve tartışma, işyeri iletişiminin en önemli unsurları arasındadır. İşyerinde iletişimin başarı elde etmede, verimlilik sağlamada ve iyi iş ilişkileri sürdürmede çok önemli olduğu açıktır. Müşteri odaklı ...
Sosyal medyanın üniversite öğrencilerinin satın alma davranışları üzerine etkisi
(Namık Kemal Üniversitesi, 2017)
Bu çalışmada sosyal medyanın üniversite öğrencilerinin satın alma davranışları üzerindeki etkisini anlamak ve belirlemek amaçlanmıştır. Amaç doğrultusunda tarama araştırma modeli izlenerek, betimsel bir çalışma yapılmıştır. ...
Sendikalarda sosyal pazarlama: Tekirdağ Süleymanpaşa İlçesi örneği
(Namık Kemal Üniversitesi, 2017)
Sendikaların önemli görevlerinden biri de kamu yararı için sadece üyelerine değil geniş toplum kitlelerine yönelik sosyo-kültürel hizmetler sunmaktır. Sendikalar sosyal hizmetlerini geleneksel ve yeni tanıtma araçlarını ...