Yazar "Selvi, Murat Selim" için Sosyal Bilimler Enstitüsü Tez Koleksiyonu listeleme
-
COVID-19 sürecinde turizmde yaşanan tüketici sorunları
Peköz, Bihter (Tekirdağ Namık Kemal Üniversitesi, 2022)Covid-19 salgını tüm dünyada pek çok endüstri dalını derinden etkilemektedir. Salgının etkilerinin en yoğun görüldüğü alanlardan biri de turizm endüstrisidir. Pek çok bilimsel araştırma salgının turizm alanındaki farklı ... -
Dijital tekniklerin turizm pazarlama performansına etkisi ve turistik ürün satınalma karar sürecindeki rolü
Pajo, Aykut (Tekirdağ Namık Kemal Üniversitesi, 2022)Son yıllarda internet teknolojilerindeki hızlı gelişmeler ve buna bağlı olarak internet kullanımına yönelik geliştirilen cihazlar hem işletmeler hem de tüketiciler tarafından yoğun bir şekilde kullanılmaktadır. Buna bağlı ... -
Marka değerinin şirket değerlemedeki etkisi
Dağdelen, Onur (Tekirdağ Namık Kemal Üniversitesi, 2022)Marka değerleme ve şirket değerleme yöntemleri son yıllarda ekonomide sıkça konuşulan ve özel çalışma alanlarından biri olmuştur. Finansal performans unsuru olarak marka değeri, hissedarlar, potansiyel yatırımcılar, kredi ... -
Sosyal medya etkileyicilerinin tüketicinin satın alma niyeti ve kararına etkisi
Önem, Şermin (Tekirdağ Namık Kemal Üniversitesi, 2022)Bu çalışmanın amacı, sosyal medya mecralarını kullanan tüketicilerin sosyal medya etkileyicisine (SME) ilişkin nasıl bir tutum içinde olduklarını, SME'ye yönelik tutum ve davranışların tüketicinin satın alma niyeti ve ...