Yazar "Uzal, Gürcan" için Teknik Bilimler Meslek Yüksekokulu Koleskiyonu listeleme
-
Bilgisayar destekli fen bilgisi/fizik eğitimi: Öğretmenlerin genel eğilimleri ve gereksinimleri
Uzal, Gürcan; Erdem, Aytekin (2009)Derleme türündeki bu incelemede; öncelikle bilgisayarın eğitimdeki önemi vurgulanarak, fen bilgisi/fizik öğretmenlerinin Bilgisayar Destekli Fen Bilgisi/Fizik (BDFF) eğitimi ve öğretimi konusundaki eğilimleri yansıtılmaya ... -
The evaluation of teachers' opinions about hands-on science experiments and the performed in-service training
Uzal, Gürcan; Erdem, Aytekin; Önen, Fatma; Gürdal, Ayla (2010)Bu araştırma; basit araç gereçlerle yapılan fen deneyleri konusunda öğretmenlerin görüşlerini belirlemek ve bu konuda hizmet içi eğitim seminerii/çalıştayı düzenleyerek etkinlik sonrasında öğretmenlerin bu konudaki ... -
Hizmet İçi Eğitime Katılan Fen Bilgisi Öğretmenlerinin Öğretim Tekniklerine İlişkin Bilgilerindeki Değişimin Tesbiti: Tekirdağ Örneği
Bu araştırmanın amacı; hizmet içi eğitime katılan ve Fen Bilgisi dersini okutan öğretmenlerin, uygulamalı seminer etkinliği başlamadan önceki öğretim yöntem ve teknikleri hakkındaki bilgileri ile etkinliğin sonundaki ... -
Öğretim Elemanlarının Bakış Açısından Gıda Teknikerliği Öğretiminin Durumu: Nitel Bir Analiz
Hüyük, Duygu; Erdem, Aytekin; Uzal, Gürcan; Mete, Hasan (2018)Çalışmanın amacı; Meslek Yüksekokullarındaki Gıda Teknikerliği öğretiminde karşılaşılan zorlukların ilgili programda ders vermekte olan öğretim elemanlarının bakış açısıyla ortaya konulması ve çözüm önerileri geliştirmektir. ... -
Science/physics education aided by computer: Teachers' general tendencies and necessities
Uzal, Gürcan; Erdem, Aytekin; Ersoy, Yaşar (2009)In this anthology type study; firstly, by means of making stress to the importance of computer on education, the tendencies of Science/Physics teachers on teaching and education of computer aided Science/Physics have been ... -
Teachers' views on the applicability of the constructivist curriculum and the efficiency of related books: Tekirdağ case
Gelişmiş ülkeler seviyesine ulaşabilmek amacıyla, eğitim-öğretim alanında davranışçı kuram temelli geleneksel yaklaşımın yerini; bilişsel kuram temelli yapılandırmacı yaklaşım almıştır. Farklı araştırmalarda, öğretmenlerin ... -
Türk fizik vakfı öğretmen eğitimi etkinlikleri: mesleki gelişme program modelini değerlendirme
Erdem, Aytekin; Uzal, Gürcan; Ersoy, Yaşar (2010)Bu çalışma; Türk Fizik Vakfı (TFV)- Araştırma Projesinin tamamlayıcı bir parçası olup, geliştirmekte olduğumuz öğretmen eğitimi modelini yapılandırmak, temel bileşenlerini geliştirmek ve modelin uygulamasını yaygınlaştırmak ...