Yazar "Erdem, Aytekin" için Teknik Bilimler Meslek Yüksekokulu Koleskiyonu listeleme
-
Analysis of Physics Textbooks for 10th and 11th Grades in Accordance with the 2013 Secondary School Physics Curriculum from the Perspective of Project-Based Learning
Kavcar, Nevzat; Erdem, Aytekin (Amer Inst Physics, 2017)This study aims to investigate the 10th and 11th grade Physics textbooks in accordance with the 2013 Secondary School Physics Curriculum from the perspective of project-based learning method and to share the results with ... -
Bilgisayar destekli fen bilgisi/fizik eğitimi: Öğretmenlerin genel eğilimleri ve gereksinimleri
Uzal, Gürcan; Erdem, Aytekin (2009)Derleme türündeki bu incelemede; öncelikle bilgisayarın eğitimdeki önemi vurgulanarak, fen bilgisi/fizik öğretmenlerinin Bilgisayar Destekli Fen Bilgisi/Fizik (BDFF) eğitimi ve öğretimi konusundaki eğilimleri yansıtılmaya ... -
The evaluation of teachers' opinions about hands-on science experiments and the performed in-service training
Uzal, Gürcan; Erdem, Aytekin; Önen, Fatma; Gürdal, Ayla (2010)Bu araştırma; basit araç gereçlerle yapılan fen deneyleri konusunda öğretmenlerin görüşlerini belirlemek ve bu konuda hizmet içi eğitim seminerii/çalıştayı düzenleyerek etkinlik sonrasında öğretmenlerin bu konudaki ... -
Hizmet İçi Eğitime Katılan Fen Bilgisi Öğretmenlerinin Öğretim Tekniklerine İlişkin Bilgilerindeki Değişimin Tesbiti: Tekirdağ Örneği
Bu araştırmanın amacı; hizmet içi eğitime katılan ve Fen Bilgisi dersini okutan öğretmenlerin, uygulamalı seminer etkinliği başlamadan önceki öğretim yöntem ve teknikleri hakkındaki bilgileri ile etkinliğin sonundaki ... -
Öğretim Elemanlarının Bakış Açısından Gıda Teknikerliği Öğretiminin Durumu: Nitel Bir Analiz
Hüyük, Duygu; Erdem, Aytekin; Uzal, Gürcan; Mete, Hasan (2018)Çalışmanın amacı; Meslek Yüksekokullarındaki Gıda Teknikerliği öğretiminde karşılaşılan zorlukların ilgili programda ders vermekte olan öğretim elemanlarının bakış açısıyla ortaya konulması ve çözüm önerileri geliştirmektir. ... -
Science/physics education aided by computer: Teachers' general tendencies and necessities
Uzal, Gürcan; Erdem, Aytekin; Ersoy, Yaşar (2009)In this anthology type study; firstly, by means of making stress to the importance of computer on education, the tendencies of Science/Physics teachers on teaching and education of computer aided Science/Physics have been ... -
Teachers' views on the applicability of the constructivist curriculum and the efficiency of related books: Tekirdağ case
Gelişmiş ülkeler seviyesine ulaşabilmek amacıyla, eğitim-öğretim alanında davranışçı kuram temelli geleneksel yaklaşımın yerini; bilişsel kuram temelli yapılandırmacı yaklaşım almıştır. Farklı araştırmalarda, öğretmenlerin ... -
Teknoloji Destekli Fizik Laboratuvarı Etkinliklerindeki Kısıtlar ve Engeller Konusunda Öğretmen Görüşlerinin Değerlendirilmesi
Erdem, Aytekin (2020)Bu çalışmanın amacı, liselerdeki Fizik eğitiminde teknoloji destekli laboratuvar etkinliklerindeki kısıtlar veengeller konusunda öğretmen görüşlerinin belirlenmesidir. Araştırmanın katılımcısı 239 gönüllü Fiziköğretmenidir. ... -
Türk fizik vakfı öğretmen eğitimi etkinlikleri: mesleki gelişme program modelini değerlendirme
Erdem, Aytekin; Uzal, Gürcan; Ersoy, Yaşar (2010)Bu çalışma; Türk Fizik Vakfı (TFV)- Araştırma Projesinin tamamlayıcı bir parçası olup, geliştirmekte olduğumuz öğretmen eğitimi modelini yapılandırmak, temel bileşenlerini geliştirmek ve modelin uygulamasını yaygınlaştırmak ...