Ara
Toplam kayıt 3, listelenen: 1-3
Sosyal Medya Reklamlarına Yönelik Tüketici Algıları İle E-Sadakat Arasındaki İlişkide Markaya Yönelik Tutumun Rolü
(2017)
Sosyal medyanın işletmeler tarafından reklam aracı olarak kullanılması, hem işletmelere hem de tüketicilere büyük kolaylıklar sağlamaktadır. Bu çalışmada da sosyal medya reklamlarına yönelik tüketici algıları ile e-sadakat ...
BAKANLAR KURULU LİSTESİNİN CUMHURBAŞKANINCA REDDİ SUAT HAYRİ ÜRGÜPLÜ HÜKÜMETİ ÖRNEĞİ (14 Mayıs 1972)
(2017)
12 Mart 1971 Muhtırası sonucu istifa eden Süleyman Demirel hükümeti yerine, Ordu"nun isteği üzerine Cumhurbaşkanı Cevdet Sunay tarafından Nihat Erim başbakanlığında, çoğunluğu teknokratlardan oluşan bir hükümet görev yapmaya ...
Analyzing the effects of social impacts of events on satisfaction and loyalty
(Elsevier Ltd, 2017)
The purpose of this study is to examine the social impacts of events on participants’ satisfaction and whether loyalty is a result of this satisfaction when taking attendance to event into consideration. This study uses ...