Dil "tur" Saray Meslek Yüksekokulu Koleksiyonu için listeleme
Toplam kayıt 8, listelenen: 1-8
-
1990'ların Türkiye Siyasetinden Unutulmuş Bir Hareket: Demokratik Sol Parti'nin "Çile Çiçekleri"
(2016)GAYTANCIOĞLU, Kaan, 1990'ların Türkiye Siyasetinden Unutulmuş Bir Hareket: Demokratik Sol Parti'nin "Çile Çiçekleri", CTAD, Yıl 12, Sayı 23 (Bahar 2016), s. 369-401. Türk siyasal yaşamında parti içi demokrasi kültürünün ... -
2000-2011 Yılları arasında tüketicilerin mobil reklamlara olan tutumlarını incelemeye yönelik yapılan araştırmalar
(2013)Mobil telefon teknolojisindeki değişim ve mobil telefonların kullanımındaki hızlı artış, hem pazarlamacılar ve reklamcılar için, hem de araştırmacılar için tüketicilere ulaşmada yeni bir alan yaratmıştır. Bu nedenle, mobil ... -
BAKANLAR KURULU LİSTESİNİN CUMHURBAŞKANINCA REDDİ SUAT HAYRİ ÜRGÜPLÜ HÜKÜMETİ ÖRNEĞİ (14 Mayıs 1972)
(2017)12 Mart 1971 Muhtırası sonucu istifa eden Süleyman Demirel hükümeti yerine, Ordu"nun isteği üzerine Cumhurbaşkanı Cevdet Sunay tarafından Nihat Erim başbakanlığında, çoğunluğu teknokratlardan oluşan bir hükümet görev yapmaya ... -
Bilgi Yetkinliğinin Lojistik Performans Üzerindeki Etkileri
(2020)İşletmeler kendilerine maliyet yükü getirecek nakliye, bilgi teknolojileri gibi faaliyet vehizmetleri, genel olarak kendilerine sunabilecek düzeyde olan başka işletmelerden dış kaynak kullanımı yolu ile satın alıp ... -
A forgotten movement from Turkish politics of 1990s: "Flowers of sorrow" of democratic leftist party
(Hacettepe University, 2016)It has been observed that the culture of intra-party democracy has not reached to the desired level in Turkish political life yet. Thus, transferring any request coming from the grassroots to headquarters can be considered ... -
Sosyal Medya Reklamlarına Yönelik Tüketici Algıları İle E-Sadakat Arasındaki İlişkide Markaya Yönelik Tutumun Rolü
(2017)Sosyal medyanın işletmeler tarafından reklam aracı olarak kullanılması, hem işletmelere hem de tüketicilere büyük kolaylıklar sağlamaktadır. Bu çalışmada da sosyal medya reklamlarına yönelik tüketici algıları ile e-sadakat ... -
Türk Mutfağında Füzyon Uygulamalarına Yaklaşım Ölçeğinin Geçerlenmesi
(2021)Bu çalışmada Türk mutfağında füzyon uygulamalarına yaklaşım ölçeğinin geçerlenmesi ve bireylerin füzyon mutfak uygulamalarına (yeni yiyeceklere) yaklaşımlarının tespit edilmesi amaçlanmıştır. Bu bağlamda Fransız ve İtalyan ... -
Türkiye'nin Avrupa ekonomik toplulugu'na üyelik başvurusu'nun basına yansımaları
(2009)Avrupa Ekonomik Toplulugu (AET), ikinci Dünya Savası’ndan sonra Federal Almanya, Fransa, İtalya, Belçika, Hollanda ve Lüksemburg tarafından 1957’de kurulmuştur. Ekonomik temeller üzerine kurulan AET’ye Yunanistan’ın 15 ...