Kurum Yazarı "Yürük Kayapınar, Pınar" TR-Dizin İndeksli Yayınlar Koleksiyonu İçin Listeleme
-
2000-2011 Yılları arasında tüketicilerin mobil reklamlara olan tutumlarını incelemeye yönelik yapılan araştırmalar
Altuğ, Nevin; Yürük Kayapınar, Pınar (2013)Mobil telefon teknolojisindeki değişim ve mobil telefonların kullanımındaki hızlı artış, hem pazarlamacılar ve reklamcılar için, hem de araştırmacılar için tüketicilere ulaşmada yeni bir alan yaratmıştır. Bu nedenle, mobil ... -
Bilgi Yetkinliğinin Lojistik Performans Üzerindeki Etkileri
İşletmeler kendilerine maliyet yükü getirecek nakliye, bilgi teknolojileri gibi faaliyet vehizmetleri, genel olarak kendilerine sunabilecek düzeyde olan başka işletmelerden dış kaynak kullanımı yolu ile satın alıp ... -
Sosyal Medya Reklamlarına Yönelik Tüketici Algıları İle E-Sadakat Arasındaki İlişkide Markaya Yönelik Tutumun Rolü
Sosyal medyanın işletmeler tarafından reklam aracı olarak kullanılması, hem işletmelere hem de tüketicilere büyük kolaylıklar sağlamaktadır. Bu çalışmada da sosyal medya reklamlarına yönelik tüketici algıları ile e-sadakat ...