Kurum Yazarı "Erol, İsmail" TR-Dizin İndeksli Yayınlar Koleksiyonu İçin Listeleme
-
Covid-19 Sürecinde Eğitime Devam Eden Öğrencilerin Sınav Kaygısı ve Psikolojik Sağlamlıklarının Karma Metodoloji ile İncelenmesi
Erduran Tekin, Özge; Erol, İsmail (2021)Bu çalışmada, pandemi sürecinde online eğitim gören on ikinci sınıf öğrencilerinin sınav kaygısı vepsikolojik sağlamlıklarının çeşitli değişkenler ve katılımcı görüşleri açısından incelenmesiamaçlanmıştır. Araştırmanın ... -
Eğitim Yöneticilerinin Küreselleşme Bağlamında Okullardaki Eğitim Teknolojileri ve Uygulamaları Hakkındaki Görüşleri
Çayak, Semih; Erol, İsmail (2021)Bu araştırmanın amacı okul müdürlerinin teknoloji liderliği rollerini yerine getirme düzeylerine ilişkin öğretmen algılarını incelemek ve eğitim yöneticilerinin küreselleşme bağlamında okullardaki eğitim teknolojileri ve ... -
Öğretmenlerin Alan Değişikliğine Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi: Sınıf Öğretmenliğinden Özel Eğitim Öğretmenliğine Geçiş
Erol, İsmail; Karsantık, İsmail (2021)Öğretmenlik mesleği özel alan yeterlikleri farklı öğretmenlik branşlarına özgü yeterlikleri kapsamaktadır. Öğretmenlerin alan değiştirmelerine yönelik çalışmaların 2012 yılı itibariyle yoğunlaştığı görülmektedir. Alanyazında ... -
Öğretmenlerin Değişime Hazır Olma Düzeyleri ile Okulların Yenilikçilik Düzeyleri Arasındaki İlişki
Çayak, Semih; Erol, İsmail (2022)Bu araştırmanın amacı öğretmenlerin değişime hazır olma düzeyleri ile okullarının yenilikçilik düzeylerine ilişkin algıları arasındaki ilişki incelemektir. Araştırmanın örneklemini İstanbul iline bağlı iki ilçede görev ... -
Özel gereksinimli bireylerin dil gelişim süreçleri ile ilgili yapılan lisansüstü tezlerin analizi
Erol, İsmail; İlhan Ildız, Gökçen (2020)Özel eğitim; yetersizliklerin engele dönüşmesini önleyen, bireylerin toplum içerisinde bağımsız bir şekilde yaşamasını sağlayan ve sosyal yönden gelişmelerini amaçlayan, becerilerini geliştiren hizmetlerin tümünü kapsamaktadır. ... -
Relationship of Organizational Accountability Levels of Higher Education Institutions to Organizational Commitment and Organizational Trust Levels of the Academic Staff
Educational organizations are one of the most significant socialinstitutions of a society. Efficiency and administrative position of theeducational institutions in a society is associated with their coordinationin the ... -
TBMM Milletvekillerinin Türk Eğitim Politikalarına Yönelik Algılarının İncelenmesi
Erol, İsmail; Çetin, Münevver (2020)Türk eğitim politikalarının oluşturulmasında milletvekillerinin geniş yetkileri olduğu bilinmektedir.Dünyada meydana gelen küreselleşme süreci ile beraber çağdaş düşünce sistemlerine ve teknolojikgelişmelere uygun uzun ...