Ara
Toplam kayıt 4, listelenen: 1-4
Investigation of Impression Management Tactics Exhibited by Powerful Businesswomen in Turkey by Content Analysis
(2022)
In this study, it is aimed to evaluate the post sent by businesswomen who are managers in different sectors by using social media in terms of impression management. In accordance with the study aim, the official Twitter ...
Corporate Governance Processes in the Adoption of New Business Models Due to the Pandemic
(Springer Nature, 2022)
We are in a time where digital nomadism has arisen in the general sense. When it is generally considered, there is the implementation of information and communication technologies in the traditional business processes at ...
BELİRSİZLİKTEN KAÇINMA VE UZUN DÖNEME ODAKLANMA PERSPEKTİFİNDEN İNFORM RİSK ENDEKSİNİN İNCELENMESİ
(2022)
Bu araştırmada, Hofstede’in kültür boyutlarından olan uzun döneme odaklanma ve belirsizlikten kaçınma boyutları üzerinden, ülkelerin İnform risk endeskleri açısından değerlendirilmesi amaçlanmıştır. Araştırmanın evrenini ...
İnform risk endeksine göre Türkiye ve komşularının incelenmesi
(2022)
Bu çalışmanın amacı, Türkiye’nin, 2021 yılı İnform (Risk Yönetim Endeksi) risk endeksi sonuçlarının, sınır komşuları ile karşılaştırmalı olarak incelenmesidir. Risk endeks verisi alınan ülkeler Türkiye, Yunanistan, ...