Ara
Toplam kayıt 6, listelenen: 1-6
Türk fizik vakfı öğretmen eğitimi etkinlikleri: mesleki gelişme program modelini değerlendirme
(2010)
Bu çalışma; Türk Fizik Vakfı (TFV)- Araştırma Projesinin tamamlayıcı bir parçası olup, geliştirmekte olduğumuz öğretmen eğitimi modelini yapılandırmak, temel bileşenlerini geliştirmek ve modelin uygulamasını yaygınlaştırmak ...
Teknoloji Destekli Fizik Laboratuvarı Etkinliklerindeki Kısıtlar ve Engeller Konusunda Öğretmen Görüşlerinin Değerlendirilmesi
(2020)
Bu çalışmanın amacı, liselerdeki Fizik eğitiminde teknoloji destekli laboratuvar etkinliklerindeki kısıtlar veengeller konusunda öğretmen görüşlerinin belirlenmesidir. Araştırmanın katılımcısı 239 gönüllü Fiziköğretmenidir. ...
Teachers' views on the applicability of the constructivist curriculum and the efficiency of related books: Tekirdağ case
(2011)
Gelişmiş ülkeler seviyesine ulaşabilmek amacıyla, eğitim-öğretim alanında davranışçı kuram temelli geleneksel yaklaşımın yerini; bilişsel kuram temelli yapılandırmacı yaklaşım almıştır. Farklı araştırmalarda, öğretmenlerin ...
The evaluation of teachers' opinions about hands-on science experiments and the performed in-service training
(2010)
Bu araştırma; basit araç gereçlerle yapılan fen deneyleri konusunda öğretmenlerin görüşlerini belirlemek ve bu konuda hizmet içi eğitim seminerii/çalıştayı düzenleyerek etkinlik sonrasında öğretmenlerin bu konudaki ...
Hizmet İçi Eğitime Katılan Fen Bilgisi Öğretmenlerinin Öğretim Tekniklerine İlişkin Bilgilerindeki Değişimin Tesbiti: Tekirdağ Örneği
(2008)
Bu araştırmanın amacı; hizmet içi eğitime katılan ve Fen Bilgisi dersini okutan öğretmenlerin, uygulamalı seminer etkinliği başlamadan önceki öğretim yöntem ve teknikleri hakkındaki bilgileri ile etkinliğin sonundaki ...
Bilgisayar destekli fen bilgisi/fizik eğitimi: Öğretmenlerin genel eğilimleri ve gereksinimleri
(2009)
Derleme türündeki bu incelemede; öncelikle bilgisayarın eğitimdeki önemi vurgulanarak, fen bilgisi/fizik öğretmenlerinin Bilgisayar Destekli Fen Bilgisi/Fizik (BDFF) eğitimi ve öğretimi konusundaki eğilimleri yansıtılmaya ...