Ara
Toplam kayıt 6, listelenen: 1-6
Sosyal Medya Reklamlarına Yönelik Tüketici Algıları İle E-Sadakat Arasındaki İlişkide Markaya Yönelik Tutumun Rolü
(2017)
Sosyal medyanın işletmeler tarafından reklam aracı olarak kullanılması, hem işletmelere hem de tüketicilere büyük kolaylıklar sağlamaktadır. Bu çalışmada da sosyal medya reklamlarına yönelik tüketici algıları ile e-sadakat ...
Türkiye'de Üçüz Açık İle Ekonomik Büyüme Arasındaki İlişki
(2018)
Bu çalışmada üçüz açık ile ekonomik büyümearasındaki ilişki VAR analizi ile araştırılmıştır. Türkiyeiçin 1975-2016 dönemlerini kapsayan çalışmada yıllıkzaman serileri kullanılarak VAR modeli kurulmuştur.Çalışmada VAR ...
Accounting Ethics Research in Turkey: a Literature Review
(2017)
Academic accounting literature devoted to ethics is small, yet over the past 5 years there has been a significant improvement in the area. This study is a literature review focused on the accounting ethics research. Articles ...
Vergi Mahremiyetinin Yeniden Yapılandırılması
(2014)
Mahremiyet kavramı yalnızca özel hayata ilişkin değil, vergilendirme söz konusu olduğunda kişinin iktisadi, ticari ya da vergilendirmeye konu yapılabilecek her türlü unsuruna ilişkin bir kavramdır. Vergi hukukunda da ...
İnsan Kaynakları Bakış Açısından Yetenek Yönetimi: Bankacılık Sektörü Uygulama Örneği
(2015)
Günümüzde işletmeler, yetenek yönetiminin farkına vararak önemsemeye başlamışlardır. Bu çalışmada da, stratejik insan kaynakları bağlamında yetenek yönetimi-bankacılık sektörü ilişkisi ortaya çıkarılmaya çalışılmıştır. Bu ...
Relationship of Organizational Accountability Levels of Higher Education Institutions to Organizational Commitment and Organizational Trust Levels of the Academic Staff
(2018)
Educational organizations are one of the most significant socialinstitutions of a society. Efficiency and administrative position of theeducational institutions in a society is associated with their coordinationin the ...