Ara
Toplam kayıt 5, listelenen: 1-5
Bilişsel Yapı, Bilişsel Stil ve Öğrenilmiş Güçlülük Arasındaki İlişki
(2020)
Bu araştırmanın temel amacı, iş hayatlarında stresle başa çıkabilmek amacıyla bilişsel dağarcıklarına dayanan öğrenilmişgüçlülük oluşturan öğretmenlerin, bu süreci mühim şekilde etkileme olasılığı olan bilgilerin algılanmasında ...
The Effect of Nostalgia Proneness on Ad-Evoked Nostalgia, Brand Attitude and Purchase Intention
(2020)
Nostalgia is generally defined as a longing for the past, and from a marketing perspective it can be described as an emotion that drives the purchase behaviors of consumers. Companies have started to make use of the element ...
Study of Toe Framework with Content Analysis in the Use of Marketing Management
(2020)
The purpose of the study is to investigatehow the Technology-Organization-Environment(TOE) framework is usedin social sciences and to discuss how it can be used especially in the field of marketingmanagement. Within the ...
Dışa Dönüklük ve Yeşil Reklama Yönelik Tutumların Yeşil Satın Alma Niyetine Etkisi
(2020)
Yeşil reklamcılığın amacı, tüketicileri bir şirketin ürün ve hizmetlerinin çevreselyönleri hakkında bilgilendirmek, çevre dostu markalar ve işletmeler için bilinç oluşturmakve yeşil ürünlere olan talebi teşvik etmektir. ...
A Review of Turkish Research on Private Label Brand's
(2020)
The aim of this study is to examine the academic work done on private label brands in Turkey. Based on the academic publications database and a Google-based study with no time constraints, 29 research have been analyzed. ...