Ara
Toplam kayıt 4, listelenen: 1-4
Türk fizik vakfı öğretmen eğitimi etkinlikleri: mesleki gelişme program modelini değerlendirme
(2010)
Bu çalışma; Türk Fizik Vakfı (TFV)- Araştırma Projesinin tamamlayıcı bir parçası olup, geliştirmekte olduğumuz öğretmen eğitimi modelini yapılandırmak, temel bileşenlerini geliştirmek ve modelin uygulamasını yaygınlaştırmak ...
Teachers' views on the applicability of the constructivist curriculum and the efficiency of related books: Tekirdağ case
(2011)
Gelişmiş ülkeler seviyesine ulaşabilmek amacıyla, eğitim-öğretim alanında davranışçı kuram temelli geleneksel yaklaşımın yerini; bilişsel kuram temelli yapılandırmacı yaklaşım almıştır. Farklı araştırmalarda, öğretmenlerin ...
The evaluation of teachers' opinions about hands-on science experiments and the performed in-service training
(2010)
Bu araştırma; basit araç gereçlerle yapılan fen deneyleri konusunda öğretmenlerin görüşlerini belirlemek ve bu konuda hizmet içi eğitim seminerii/çalıştayı düzenleyerek etkinlik sonrasında öğretmenlerin bu konudaki ...
Analysis of Physics Textbooks for 10th and 11th Grades in Accordance with the 2013 Secondary School Physics Curriculum from the Perspective of Project-Based Learning
(Amer Inst Physics, 2017)
This study aims to investigate the 10th and 11th grade Physics textbooks in accordance with the 2013 Secondary School Physics Curriculum from the perspective of project-based learning method and to share the results with ...