Ara
Toplam kayıt 3, listelenen: 1-3
The Analysis of Corporate Social Responsibility, Identification and Customer Orientation by Structural Equation Modelling and Artificial Intelligence
(Sage Publications India Pvt. Ltd, 2021)
When the successful businesses of today are examined, it is seen that the main factor in their success is the value they give to the customers rather than the production power. One of the most important factors in ensuring ...
Çocuklara Yönelik Televizyon Reklamcılığında Ebeveyn Algılarının Tutum ve Arabuluculukları Üzerine Etkisi: Kocaeli (Gölcük)'de Bir Araştırma
(2021)
Özellikle tüketim toplumlarında kilit bir role sahip olan çocuklar için televizyon, hızla gelişen iletişim teknolojilerine rağmen vazgeçilmez bir kitle iletişim aracı olmaya devam etmektedir. Çocuklar televizyon içeriklerinin ...
The Effects of Materialism and Hedonic Shopping Value on the Impulse Buying Behavior: A Study on University Students in Turkey
(2021)
The purpose of this research is to determine the effects of materialism and hedonic shopping value onimpulse buying behavior and the effect of materialism on hedonic shopping value. The study sample wascomprised of students ...