Bölüm "Meslek Yüksekokulları, Çorlu Meslek Yüksekokulu, Pazarlama ve Reklamcılık Bölümü" Meslek Yüksekokulları için listeleme
Toplam kayıt 19, listelenen: 1-19
-
Algılanan Lüks Marka Değerinin ve Marka İtibarının Premium Fiyat Ödeme İstekliliği Üzerindeki Etkisi
(2019)Lüks mallar tarihin her döneminde bireyler için ilgi çekici ve satın alma arzusu uyandıran mallar olarak yer almıştır. Lüks malların diğer mallardan ayrılmasında önemli bir etken ise sahip olmak isteyenlere sunduğu değerler ... -
The Analysis of Corporate Social Responsibility, Identification and Customer Orientation by Structural Equation Modelling and Artificial Intelligence
(Sage Publications India Pvt. Ltd, 2021)When the successful businesses of today are examined, it is seen that the main factor in their success is the value they give to the customers rather than the production power. One of the most important factors in ensuring ... -
Bilişsel Yapı, Bilişsel Stil ve Öğrenilmiş Güçlülük Arasındaki İlişki
(2020)Bu araştırmanın temel amacı, iş hayatlarında stresle başa çıkabilmek amacıyla bilişsel dağarcıklarına dayanan öğrenilmişgüçlülük oluşturan öğretmenlerin, bu süreci mühim şekilde etkileme olasılığı olan bilgilerin algılanmasında ... -
Çocuklara Yönelik Televizyon Reklamcılığında Ebeveyn Algılarının Tutum ve Arabuluculukları Üzerine Etkisi: Kocaeli (Gölcük)'de Bir Araştırma
(2021)Özellikle tüketim toplumlarında kilit bir role sahip olan çocuklar için televizyon, hızla gelişen iletişim teknolojilerine rağmen vazgeçilmez bir kitle iletişim aracı olmaya devam etmektedir. Çocuklar televizyon içeriklerinin ... -
Demografik Değişkenler Açısından Nostalji Eğilimini Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma
(2017)Bu çalışma, Trakya Bölgesi İl Merkezlerindeki katılımcıların nostalji eğilimlerinin bazı demografik değişkenler (yaş, cinsiyet, medeni durum, eğitim düzeyi ve kişisel gelir) açısından farklılaşıp farklılaşmadığını tespit ... -
DÜNDEN BUGÜNE MAKRO PAZARLAMANIN DEĞİŞİMİNİN TEORİK OLARAK İNCELENMESİ
(2022)Makro pazarlama temelde pazarlama faaliyetlerinin topluma etkisi olduğu ve toplumun da pazarlama faaliyetlerini etkilediği düşüncesinden doğmuş olan bir yaklaşımdır. Kavrama yönelik literatürde fikir birliğine varılmış bir ... -
Dışa Dönüklük ve Yeşil Reklama Yönelik Tutumların Yeşil Satın Alma Niyetine Etkisi
(2020)Yeşil reklamcılığın amacı, tüketicileri bir şirketin ürün ve hizmetlerinin çevreselyönleri hakkında bilgilendirmek, çevre dostu markalar ve işletmeler için bilinç oluşturmakve yeşil ürünlere olan talebi teşvik etmektir. ... -
E-PERAKENDECİLERİN BİLGİ YÖNETİMİ VE TÜKETİCİ ÇEVRİMİÇİ GÜVEN UNSURLARINA İLİŞKİN UYGULAMALARI: AMPİRİK BİR ÇALIŞMA
(2021)Çalışmanın amacı, elektronik perakendecilerin bilgi yönetimi ve tüketici çevrimiçi güven unsurlarına ilişkin uygulamalarını tespit etmektir. Toplam perakende sektörü içerisinde elektronik perakendecilik en hızlı gelişen ... -
The Effect of Nostalgia Proneness on Ad-Evoked Nostalgia, Brand Attitude and Purchase Intention
(2020)Nostalgia is generally defined as a longing for the past, and from a marketing perspective it can be described as an emotion that drives the purchase behaviors of consumers. Companies have started to make use of the element ... -
The Effects of Materialism and Hedonic Shopping Value on the Impulse Buying Behavior: A Study on University Students in Turkey
(2021)The purpose of this research is to determine the effects of materialism and hedonic shopping value onimpulse buying behavior and the effect of materialism on hedonic shopping value. The study sample wascomprised of students ... -
An Empirical Research on the Impact of the Perceptions of Female Employees About Corporate Social Responsibility on Their Organizational Commitment
(Springer-Verlag Singapore Pte Ltd, 2018)[No Abstract Available] -
The influence of openness to experience and nostalgia proneness on brand loyalty
(Emerald Group Publishing Ltd, 2018)Purpose The purpose of this paper is to examine the joint effect of two composite characteristics -openness to experience (OE) and nostalgia proneness (NP) - on product involvement (PI) and whether brand loyalty (BL) is a ... -
Kişilik Özelliklerinin Kompülsif Satın Alma Eğilimi Üzerindeki Etkisi
(2018)Son yıllarda küresel tüketimin yaygınlaşmasına paralel olarak rasyonel olmayan tüketici davranışlarında artış gözlenmektedir. Bu davranışlardan biri olan ve alışveriş bağımlılığı olarak bilinen kompülsif satın alma, kısaca, ... -
A Research on the Relationship of Firms' Social Media Performance Goals with Technology-Organization Environment Framework
(2021)The study aims to analyze the success of the social media performance goals of the firms using the technology-organization-environment model. For this purpose, the social media goals of the firms are analyzed through ... -
Reverse logistics in E-Retaling
(IGI Global, 2018)Consumers mostly prefer internet for reasons such as accessing product immediately, convenience, time saving. However buying products without observing physically causes some troubles. This situation results in return of ... -
A Review of Turkish Research on Private Label Brand's
(2020)The aim of this study is to examine the academic work done on private label brands in Turkey. Based on the academic publications database and a Google-based study with no time constraints, 29 research have been analyzed. ... -
Study of Toe Framework with Content Analysis in the Use of Marketing Management
(2020)The purpose of the study is to investigatehow the Technology-Organization-Environment(TOE) framework is usedin social sciences and to discuss how it can be used especially in the field of marketingmanagement. Within the ... -
Trakya bölgesi'ndeki üniversitelerde görev yapan öğretim elemanlarının online alışverişten algıladıkları risk ve fayda üzerine bir araştırma
(2012)İnternetin gelişmesiyle birlikte, giderek artan sayıda tüketici internet üzerinden çeşitli ürün veya hizmetler hakkında bilgi toplamakta ve satın almaktadır. Online alışveriş fiziksel alışveriş faaliyetleri yapmayı ... -
Tüketicilerin Demografik Özelliklerinin Online Alışveriş Davranışları Üzerine Etkileri
(2015)Bu çalışmanın amacı, öğretim elemanlarının demogra k özellikleri ile online alışveriş yapma sıklıkları ve harcama tutarları arasında bir ilişkinin olup olmadığının belirlenmesi ve öğretim elemanlarının demogra k özelliklerine ...