Bölüm "Meslek Yüksekokulları, Çerkezköy Meslek Yüksekokulu, Pazarlama ve Reklamcılık Bölümü" Meslek Yüksekokulları için listeleme
Toplam kayıt 8, listelenen: 1-8
-
Bibliometric Analysis of the Turkish Online Journal of Design Art and Communication
(Istanbul Kultur Univ, 2018)Academic publications are very important for the development of areas and for the contribution of informatics. In academic studies, new approaches and evaluations are gained for related fields. Academic publications, which ... -
Dijital Halkla İlişkiler: Fenomenler Dijital Marka Elçisi Olabilir Mi?
(2019)Dijitalleşme sonucu ortaya çıkan yeni iletişim kanalları Halkla İlişkiler uygulamaları açısından hedef kitleye ulaşabilmek için yeni bir alternatif oluşturmuş, internet kullanımının hızla yaygınlaşması sonucunda ise markalar ... -
Dijital Ortamda Kurum İçi İletişim: İşletmelere Yönelik Bir Araştırma
(2020)Kurumsal verimlilik, kurumsal bağlılık, kurumsal imaj ve itibar gibi nedenlerle işletmeler açısından bir gereklilik olan kurum içi iletişim, çalışanlar açısından da bir haktır. Bu nedenle çağdaş yönetim yaklaşımıyla ... -
Dijitalleşmenin Etkisinde Dönüşen Sanat ve Kuşaklar Üzerine Bir Çalışma
(2018)Sanat geçmişten günümüze yaşanılan tüm teknolojik gelişmelerden etkilenmiş veteknolojinin etkisiyle dönüşmüştür. Dijital ortamların sanat için kullanılmaya başlamasıylasanatçılar için yeni imkânlar oluşmakta ve sanat günlük ... -
"Geleneksel Medyadan Yeni Medyaya Geçiş Sürecinde Değişen Gazetecilik 'Yurttaş Gazeteciliği': Kuşaklar Üzerine Bir Araştirma"
(2019)Geçmişten günümüze teknolojik gelişmeler ile birlikte medya da bu gelişmelerden etkilenerek değişmiştir.Özellikle dijitalleşme ile birlikte iletişim teknolojilerinde yaşanan gelişmeler medyada yaşanan değişime etkietmiştir. ... -
Generations x, y, z and their perception of e-government services: Case of Turkey
(Bastas Publishing, 2020)Technological developments have transformed the forms of communication that can have a major impact on the social structure. All these technological developments cause fundamental changes in the way of life of the individuals ... -
Halkla İlişkiler Perspektifinden Kurumsal Sosyal Sorumluluk Projeleri: Meslek Yüksekokulu Öğrencileri Üzerine Bir Araştırma
(2019)Yoğun rekabet ortamında şirketler sosyal bir amacı destekleme ihtiyacı duymaktadır. Böylelikle hedef kitlesi ile arasındabir ilişki kurma imkânı bulmaktadır. Günümüzde bireylerin toplumsal sorunlara duyarlı olması, ürün ... -
Uluslararası Tojdac Dergisinin Bibliyometrik Analizi
(2018)Akademik yayınlar alanların gelişmesi ve bilime katkı sağlaması bakımından oldukça önemlidir. Akademik çalışmalarda, ilgili alanlara yönelik yeni yaklaşımlar ve değerlendirmeler elde edilmektedir. Özellikle akademik yükselme ...