Bölüm "Fakülteler, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü" Meslek Yüksekokulları için listeleme
Toplam kayıt 8, listelenen: 1-8
-
2000-2011 Yılları arasında tüketicilerin mobil reklamlara olan tutumlarını incelemeye yönelik yapılan araştırmalar
(2013)Mobil telefon teknolojisindeki değişim ve mobil telefonların kullanımındaki hızlı artış, hem pazarlamacılar ve reklamcılar için, hem de araştırmacılar için tüketicilere ulaşmada yeni bir alan yaratmıştır. Bu nedenle, mobil ... -
Bilişsel Yapı, Bilişsel Stil ve Öğrenilmiş Güçlülük Arasındaki İlişki
(2020)Bu araştırmanın temel amacı, iş hayatlarında stresle başa çıkabilmek amacıyla bilişsel dağarcıklarına dayanan öğrenilmişgüçlülük oluşturan öğretmenlerin, bu süreci mühim şekilde etkileme olasılığı olan bilgilerin algılanmasında ... -
COVID-19 DÖNEMİNDEKİ AŞIRI FİYATLAMALARA İLİŞKİN TÜKETİCİ ŞİKAYETLERİ VE REKABET HUKUKU AÇISINDAN ALINAN ÖNLEMLER
(2022)Bu çalışmanın amacı, Covid-19 döneminde aşırı fiyatlara yönelik tüketici şikayetlerini betimlemek, dünyada ve Türkiye’de Rekabet Hukuku açısından ne tür önleyici ve düzenleyici tedbirlerin alındığını tespit etmek ve ... -
ENTEGRE RAPORLAMANIN İŞLETMELERİN FİNANSAL PERFORMANSLARI ÜZERİNDEKİ ETKİSİNİN YAPISAL EŞİTLİK MODELİ İLE ÖLÇÜLMESİ
(2022)Bu çalışma ile işletmelerin sosyal, çevresel ve ekonomik tüm performans göstergelerini tek bir raporda açıklayarak işletmelere değer katmayı hedefleyen entegre raporlamanın, bu hedefi doğrultusunda işletmelerin finansal ... -
GIDA FİYATLARINDAKİ AŞIRI ARTIŞLARIN OLASI NEDENLERİ VE COVID-19’UN ETKİSİ
(2022)Bu çalışmada gıda fiyatlarındaki aşırı artışların olası nedenleri ve Covid-19’un gıda fiyatları üzerindeki etkisi incelenmiştir. İkincil kaynaklar üzerinde doküman incelemesi yapılmıştır. Nicel ve nitel veriler sadeleştirilmiş ... -
Narratives of environmental munificence of 3PL firms on the relationship between dynamic capabilities, strategic management and organizational performance
(Emerald Group Holdings Ltd., 2021)Purpose: The purpose of this paper is to examine how the mediating effect of strategic management impacts the relationship between dynamic capabilities and firm performance concerning environmental munificence in 3rd party ... -
Orchestration of the complex environmental context: how does strategic management affect and dynamic capabilities mediate performance?
(Emerald Group Publishing Ltd, 2022)Purpose This paper aims to understand better how strategic management (SM) affects organizational and operational performance by examining the mediating role of dynamic capabilities (DCs) in complex environments. ... -
TÜKETİCİLERE YÖNELİK ETİK DIŞI FİYATLAMA UYGULAMALARI
(2022)İşletmelerin adil satış fiyatlarıyla satışlarını artırarak karlılığa ulaşması istenen ve beklenen bir durumdur. Aksi durumda haksız ve yanıltıcı birtakım yöntemlerle etik dışı fiyat uygulamaları tüketicilere zarar vermektedir. ...