Yazar "Habiboğlu, Özge" için Araştırma Çıktıları | TR-Dizin | WoS | Scopus | PubMed listeleme
-
Algılanan Lüks Marka Değerinin ve Marka İtibarının Premium Fiyat Ödeme İstekliliği Üzerindeki Etkisi
Habiboğlu, Özge; Uslu, Aypar (2019)Lüks mallar tarihin her döneminde bireyler için ilgi çekici ve satın alma arzusu uyandıran mallar olarak yer almıştır. Lüks malların diğer mallardan ayrılmasında önemli bir etken ise sahip olmak isteyenlere sunduğu değerler ... -
DÜNDEN BUGÜNE MAKRO PAZARLAMANIN DEĞİŞİMİNİN TEORİK OLARAK İNCELENMESİ
Habiboğlu, Özge (2022)Makro pazarlama temelde pazarlama faaliyetlerinin topluma etkisi olduğu ve toplumun da pazarlama faaliyetlerini etkilediği düşüncesinden doğmuş olan bir yaklaşımdır. Kavrama yönelik literatürde fikir birliğine varılmış bir ... -
E-PERAKENDECİLERİN BİLGİ YÖNETİMİ VE TÜKETİCİ ÇEVRİMİÇİ GÜVEN UNSURLARINA İLİŞKİN UYGULAMALARI: AMPİRİK BİR ÇALIŞMA
Habiboğlu, Özge; Pirtini, Serdar; Akturan, Ulun (2021)Çalışmanın amacı, elektronik perakendecilerin bilgi yönetimi ve tüketici çevrimiçi güven unsurlarına ilişkin uygulamalarını tespit etmektir. Toplam perakende sektörü içerisinde elektronik perakendecilik en hızlı gelişen ... -
A Research on the Relationship of Firms' Social Media Performance Goals with Technology-Organization Environment Framework
Habiboğlu, Özge; Pirtini, Serdar (2021)The study aims to analyze the success of the social media performance goals of the firms using the technology-organization-environment model. For this purpose, the social media goals of the firms are analyzed through ... -
A Review of Turkish Research on Private Label Brand's
The aim of this study is to examine the academic work done on private label brands in Turkey. Based on the academic publications database and a Google-based study with no time constraints, 29 research have been analyzed. ... -
Study of Toe Framework with Content Analysis in the Use of Marketing Management
The purpose of the study is to investigatehow the Technology-Organization-Environment(TOE) framework is usedin social sciences and to discuss how it can be used especially in the field of marketingmanagement. Within the ...