Bölüm "Meslek Yüksekokulları, Çorlu Meslek Yüksekokulu, Pazarlama ve Reklamcılık Bölümü" Fakülteler için listeleme
Toplam kayıt 2, listelenen: 1-2
-
The Analysis of Corporate Social Responsibility, Identification and Customer Orientation by Structural Equation Modelling and Artificial Intelligence
(Sage Publications India Pvt. Ltd, 2021)When the successful businesses of today are examined, it is seen that the main factor in their success is the value they give to the customers rather than the production power. One of the most important factors in ensuring ... -
Bilişsel Yapı, Bilişsel Stil ve Öğrenilmiş Güçlülük Arasındaki İlişki
(2020)Bu araştırmanın temel amacı, iş hayatlarında stresle başa çıkabilmek amacıyla bilişsel dağarcıklarına dayanan öğrenilmişgüçlülük oluşturan öğretmenlerin, bu süreci mühim şekilde etkileme olasılığı olan bilgilerin algılanmasında ...