Ara
Toplam kayıt 4, listelenen: 1-4
LES OPINIONS DES ETUDIANTS SUR LE COURS « EVALUATION ET ADAPTATION DE MATERIELS PEDAGOGIQUES »
(Namık Kemal Üniversitesi, Fen-Edebiyat Fakültesi, 2015)
Eğitim fakültelerinin yabancı dil bölümlerinin öncelikli hedefi öğrencileri öğrenim gördükleri yabancı dili etkili bir şekilde öğretmeye hazırlamaktır. Bunun için de, öğrencilerin birçok kuramsal bilginin yanı sıra, bu ...
LE COMBAT DE L’INDIVIDU CONTRE L’HOMME DE MASSE DANS LA PIÈCE D’EUGÈNE IONESCO: RHINOCÉROS
(Namık Kemal Üniversitesi, Fen-Edebiyat Fakültesi, 2015)
Uyumsuz tiyatro akımının öncü yazarlarından Eugène Ionesco, oyunlarında varoluşun anlamsızlığını ve insanın kendisini gerçekleştiremeyişini grotesk ve simgesel bir anlatımla açımlar. Ionesco, yazınsal yaşamında önemli bir ...
POURQUOI LE PRIX NOBEL DE LITTERATURE A-T-IL ESSUYE DES CRITIQUES?
(Namık Kemal Üniversitesi, Fen-Edebiyat Fakültesi, 2015)
Nobel ödülleri de sinema ve müzik alanında verilen Oscar ve Grammy ödülleri gibi dünyanın en görkemli ödüllerinden olup her yıl kime ya da kimlere, dil, din, irk ayırt etmeksizin, verileceği dünya kamuoyu tarafından merakla ...
UNE LECTURE DRAMATIQUE POUR BAUDELAIRE XII Poésie symphonique V - Un essai empathique
(Namık Kemal Üniversitesi, Fen-Edebiyat Fakültesi, 2015)
Tuğrul İnal Kötülük Çiçekleri ve Paris Sıkıntısı’ndan hareketle Baudelaire felsefesinin temel ilkelerini bizzat kendi bulduğu Empati Yöntemi’yle irdelemeye devam ediyor. Empati Yöntemi’nin ilk bildirgesini Frankofoni’nin ...