Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorHabiboğlu, Özge
dc.date.accessioned2023-05-06T17:23:43Z
dc.date.available2023-05-06T17:23:43Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.issn2146-1740
dc.identifier.urihttps://doi.org/10.54688/ayd.1110663
dc.identifier.urihttps://search.trdizin.gov.tr/yayin/detay/1149177
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.11776/12269
dc.description.abstractMakro pazarlama temelde pazarlama faaliyetlerinin topluma etkisi olduğu ve toplumun da pazarlama faaliyetlerini etkilediği düşüncesinden doğmuş olan bir yaklaşımdır. Kavrama yönelik literatürde fikir birliğine varılmış bir tanım olmamakla birlikte, çoğu araştırmacının kabul ettiği tanımlar yer almaktadır. Mevcut çalışma makro pazarlamanın çıkış noktasını, mikro pazarlamadan farkını, araştırmacıların makro pazarlama disiplinini nasıl geliştirdiğini dönemler halinde anlatmaktadır. Çalışmanın amacı, makro pazarlamanın tarihsel gelişimini sunmak ve gelecekte disiplinin gelişebilmesi için araştırmacıların nasıl bir yol izlemeleri gerektiğini yapılmış çalışmalarla ortaya koymaktır. Bu kapsamda makro pazarlanın çıkışında ve gelişmesinde önemli katkıları olan çalışmalar ele alınmıştır. Literatür incelemesi sonucu, her dönemde araştırmacıların belirli kavramlar üzerinde odaklandıkları, onlara geliştirmeye çalıştıkları ve makro pazarlama kavramının zaman ilerledikçe odaklandığı noktaların değiştiği görülmüştür.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.identifier.doi10.54688/ayd.1110663
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectMakro pazarlamaen_US
dc.subjectPazarlama sistemlerien_US
dc.subjectDüşünce okulları Macro marketingen_US
dc.subjectmacro social marketingen_US
dc.subjectmarketing systemsen_US
dc.subjectschools of thoughten_US
dc.titleDÜNDEN BUGÜNE MAKRO PAZARLAMANIN DEĞİŞİMİNİN TEORİK OLARAK İNCELENMESİen_US
dc.typearticleen_US
dc.relation.ispartofAkademik Yaklaşımlar Dergisien_US
dc.departmentMeslek Yüksekokulları, Çorlu Meslek Yüksekokulu, Pazarlama ve Reklamcılık Bölümüen_US
dc.identifier.volume13en_US
dc.identifier.issue2en_US
dc.identifier.startpage707en_US
dc.identifier.endpage726en_US
dc.institutionauthorHabiboğlu, Özge
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanıen_US
dc.identifier.trdizinid1149177en_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster