Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorÖzhan, Şeniz
dc.contributor.authorAltuğ, Nevin
dc.date.accessioned2022-05-11T14:46:54Z
dc.date.available2022-05-11T14:46:54Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.issn1303-099X
dc.identifier.issn2651-3021
dc.identifier.urihttps://app.trdizin.gov.tr/makale/TVRrMU16SXpNdz09
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.11776/10389
dc.description.abstractBu çalışmanın amacı, öğretim elemanlarının demogra k özellikleri ile online alışveriş yapma sıklıkları ve harcama tutarları arasında bir ilişkinin olup olmadığının belirlenmesi ve öğretim elemanlarının demogra k özelliklerine göre, online alışverişe yönelik algıladıkları risk ve faydalar arasında farklılık olup olmadığının incelenmesidir. Araştırmada, Trakya Bölgesi'ndeki üniversitelerde görev yapan öğretim elemanlarından anket yöntemiyle veri toplanmıştır. Verilerin analizi sonucunda, online satın alma davranışı ile katılımcıların gelir düzeyleri arasında anlamlı bir ilişki olduğu ve online alışveriş sürecinin kendisine yönelik algıladıkları faydanın, yaş grupları itibari ile farklı olduğu görülmektediren_US
dc.description.abstractThe aim of this study is to determine if there is a relationship between the demographic characteristics of the academic staff and their frequency of online shopping and spending amounts and in order to examine whether there are diff erences or not in terms of the perceived risks and bene ts for online shopping according to their demographical characteristics. In the study, the data were obtained from the academic staff working at the universities located in Thrace Region through the method of questionnaire. As a result of the data analysis, it is seen that there is a signi cant relationship between the online shopping behavior and the income levels of the participants and the perceived bene ts of online shopping process against itself vary according to diff erent age groupsen_US
dc.language.isoturen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectEğitimen_US
dc.subjectEğitim Araştırmalarıen_US
dc.titleTüketicilerin Demografik Özelliklerinin Online Alışveriş Davranışları Üzerine Etkilerien_US
dc.title.alternativeThe Eff ects of the Consumers' Demographic Characteristics on Online Shopping Behavioren_US
dc.typearticleen_US
dc.relation.ispartofEge Akademik Bakışen_US
dc.departmentMeslek Yüksekokulları, Çorlu Meslek Yüksekokulu, Pazarlama ve Reklamcılık Bölümüen_US
dc.identifier.volume15en_US
dc.identifier.issue4en_US
dc.identifier.startpage481en_US
dc.identifier.endpage493en_US
dc.institutionauthorÖzhan, Şeniz
dc.identifier.trdizinidTVRrMU16SXpNdz09en_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster