Ara
Toplam kayıt 6, listelenen: 1-6
Marmara Denizi balıkçılığının sosyo-ekonomik yapısı ve deniz ürünleri pazarlaması: Tekirdağ ili sahil şeridi örneği
(Namık Kemal Üniversitesi, Ziraat Fakültesi, 2007)
Marmara Denizinin tamamı Türkiye sınırları içerisinde yer alan bir iç deniz özelliği taşımaktadır. Çevresinde yoğun yerleşim alanları ile endüstri bölgelerinin bulunması nedeniyle giderek artan bir çevre ve deniz kirliliği ...
Edirne Köy Kalkınma Kooperatifleri Birliğinin ekonomik analizi
(Namık Kemal Üniversitesi, Ziraat Fakültesi, 2007)
Bu araştırmada Edirne Köy Kalkınma Kooperatifler Birliğinin 2002, 2003 ve 2004 yıllarında yürüttüğü işletmecilik faaliyetleri incelenerek ekonomik analiz için gerekli olan gelirlerle giderler hesaplanmış ve kâr-zarar ...
Türkiye’de Buğdayda Uygulanan Tarım Politikaları ve Trakya Bölgesi Buğday Üreticilerinin Sorunları1
(Namık Kemal Üniversitesi, Ziraat Fakültesi, 2007)
Türkiye’de üretimi yapılan tahıl ürünleri içinde en büyük paya sahip olan buğday, Türkiye için önemli bir tarım ürünüdür. Bu araştırmanın amacı, Türkiye’de buğdayda uygulanan tarım politikalarını ve Trakya’da buğday ...
Socio-Economic Structure of the Deep Water Pink Shrimp Fisheries in the Marmara Sea
(Namık Kemal Üniversitesi, Ziraat Fakültesi, 2007)
This research was done to be determined the socio-economic structure of shrimp fishery in the Marmara sea. The main material of this research is the original data which has been obtained by face-to-face interviewing with ...
Gıda ürünlerine ilişkin tüketici davranışı dinamiklerinin belirlenmesi: "Trakya örneği"
(Namık Kemal Üniversitesi, Ziraat Fakültesi, 2009)
Araştırmada Trakya bölgesinde bulunan Tekirdağ, Kırklareli ve Edirne illerinde ve ayrıca kentsel ve kırsal kesimde yaşayan tüketicilerin gıda ürünlerine ilişkin davranış dinamikleri belirlenmiştir. Çalışma Trakya bölgesinde ...
Tüketicilerin Modern Gıda Perakendecilerine Karşı Davranışının Analizi
(Namık Kemal Üniversitesi, Ziraat Fakültesi, 2008)
Araştırmanın amacı tüketicilerin modern gıda perakendecilerine olan davranışlarının analiz edilmesidir. Türkiye?de son yıllarda gıda perakendeciliğinde ciddi değişimler yaşanmıştır. Gıda perakendeciliğindeki potansiyel ...