Ara
Toplam kayıt 2, listelenen: 1-2
Bütünleşik pazarlama iletişimi elemanlarının şarap sektöründe uygulanması
(Namık Kemal Üniversitesi, 2008)
Araştırmanın amacı, tüketicilerin kırmızı ve beyaz şarap ile ilgili tercih ve satın alma davranışlarını belirlemektir. Bu nedenle tüketicilere yönelik, onların şaraba karşı ilgilerini ve şarap konusundaki bilgilerini, şarap ...
Organik gıdaların pazarlanması ve organik gıdalara karşı tüketici tutum ve davranışları analizi
(Namık Kemal Üniversitesi, 2014)
Yapılan bu çalışmada ülkemizde de var olan ve olabilecek organik gıda tüketicilerinin profilini tespit etmek, organik gıda ürünlerine karşı tüketici tutum ve davranışlarına tesir edecek etkenleri ortaya koymak ve tüketicinin ...