Ara
Toplam kayıt 2, listelenen: 1-2
İstanbul ili Marmara Denizi sahil şeridi deniz balıkçılığının sosyo-ekonomik yapısı ve deniz ürünleri pazarlanması
(Namık Kemal Üniversitesi, 2009)
Bu arastırma ?stanbul ?li Deniz Balıkçılığının sosyo-ekonomik durumunun ve ürünlerin pazarlama sisteminin belirlenmesi amacıyla yapılmıstır. ?stanbul ?linde faaliyette bulunan 768 balıkçı teknesi, boylarına göre ...
Türkiye'de ekolojik ürünlerin pazarlama süreci ve turizm boyutu
(Namık Kemal Üniversitesi, 2009)
Dünyada ekolojik, organik ya da biyolojik olarak adlandırılan ürünlere olan talep, insan ve çevre sağlığına yönelik kaygıların etkisiyle gün geçtikçe artmaktadır. Gelişmiş ülkelerdeki iç pazar talebi, gelişmekte olan ...